لیگ قهرمانان اروپا| رئال مادرید با هت‌تریک بنزما به انتقام‌گیری از چلسی نزدیک شد/ زیردریایی زرد گریبان بایرن مونیخ را هم گرفت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین و آخرین شب از دیدارهای دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) دو بازی همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار شد که در یکی از آنها چلسی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه خود ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه ۳ بر یک مغلوب رئال مادرید پرافتخارترین تیم این تورنمنت شد.

در این بازی هر سه گل کهکشانی‌ها توسط ستاره فرانسوی خط حمله آنها کریم بنزما به ثمر رسید. او در دقایق ۲۱، ۲۴ و ۴۶ گل‌های خود را به ثمر رساند. تنها گل چلسی هم در دقیقه ۴۰ توسط کای هاورتس رقم خورد.

در این بازی اگرچه مالکیت توپ و حملات چلسی بیشتر از میهمان اسپانیایی‌اش بود، اما اشتباهات مرگبار بازیکنان دفاعی این تیم به خصوص در صحنه گل سوم رئال، که حاصل یک پاسکاری اشتباه میان ادوارد مندی و آنتونیو رودیگر بود، باعث شد کهکشانی‌ها دست پر به خانه برگردند.

بنزما با سه گلی که در این بازی به ثمر رساند پس از لیونل مسی (هشت مورد با بارسلونا)، کریستیانو رونالدو (هفت مورد با رئال مادرید و یوونتوس) و روبرت لواندوفسکی (پنج مورد با بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ) با چهار هت‌تریک در رده چهارم بازیکنان ثبت‌کننده بیشترین هت‌تریک در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

با این نتیجه رئال مادرید به گرفتن انتقام شکست فصل گذشته‌اش از چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شد، چرا که در بازی برگشت با یک تساوی و حتی باخت با یک گل اختلاف هم می‌تواند صعود کند.

جام جهانی قطر| حذف اسپانیا و تاریخ‌سازی مراکش به روایت تصویر
هم اکنون بخوانید

تیم فوتبال رئال مادرید , لیگ قهرمانان اروپا , کریم مصطفی بنزما , تیم فوتبال چلسی انگلیس , تیم فوتبال بایرن مونیخ , تیم فوتبال ویارئال اسپانیا ,

در بازی همزمان تیم فوتبال ویارئال که به خاطر نتایج غیرمنتظره‌اش در مراحل قبل از جمله حذف یوونتوس شگفتی‌ساز مسابقات لقب گرفته است، در خانه خود ورزشگاه سرامیکا حریف قدرتمندش بایرن مونیخ را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تنها گل این بازی را آرنا دانژوما در دقیقه ۸ به ثمر رساند. این نتیجه در حالی ثبت شد که باواریایی‌ها کاملاً بر بازی سوار بودند و نه تنها از نظر تملک توپ، بلکه در خلق موقعیت‌های گلزنی و شوت داخل چارچوب (۴ به یک) آمار بهتری نسبت به زیردریایی زرد داشتند.

در دور برگشت دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روز سه‌شنبه هفته آینده بایرن مونیخ میزبان ویارئال خواهد بود و رئال مادرید از چلسی پذیرایی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا