زولا: کورس قهرمانی سری A رقابتی باز تا پایان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان فرانکو زولا که پیش از بازنشستگی‌اش برای تیم‌هایی همچون ناپولی، پارما، چلسی و کارلیاری بازی کرد، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، درباره کورس قهرمانی سری A بین تیم‌های ناپولی، اینتر و میلان گفت: من فکر می‌کنم اینتر به خاطر بازیکنانی که دارد، برتری اندکی دارد و می‌داند چگونه به قهرمانی برسد. با این حال میلان و ناپولی نیز تیم‌های بسیار رقابتی هستند. به نظرم این یک رقابتی باز (اشاره به اینکه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد) تا پایان خواهد بود.

وی افزود: میلان شور و شوق و سبک بازی هیجان‌انگیزی دارد. آنها می‌توانند در همه جا برنده شوند و تجربه زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو نیز بسیار مهم خواهد بود. ناپولی تیم عالی و مستحکمی دارد. آنها متعادل‌ترین تیم هستند و در حمله کیفیت بالایی دارند. اینتر هم به لطف کار آنتونیو کونته که اینزاگی با ایده‌هایش آن را ادامه داد، ذهنیت برنده‌ای دارد.

زولا که در دوره بازیگری‌اش ۹۰ گل در ۲۳۸ بازی سری A به ثمر رساند و در تیم ملی ایتالیا هم آمار ۱۰ گل‌زده را در ۳۵ بازی از خود برجای گذاشت، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: من با فوتبال بازی کردن در خیابان بزرگ شدم که آسانتر و آموزنده‌تر بود. این تکنیک باید در هسته آکادمی‌های فوتبال ایتالیا باشد.

اسطوره فوتبال ایتالیا تصریح کرد: دوست ندارم ببینم که هیچ تیم ایتالیایی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد، اما باید وضعیت را شفاف تحلیل کنیم. باشگاه‌های لیگ برتر بودجه بیشتری دارند، رئال مادرید و بایرن مونیخ هم همیشه تیم‌های رقابتی هستند. ما در ایتالیا منابع مالی زیادی نداریم و باید از ایده‌ها و هوشمندی خود برای کاهش فاصله و بالا بردن کیفیت فردی بازیکنان استفاده کنیم.

لیگ برتر بسکتبال| آغاز هفته هجدهم با پیروزی کاله مازندران در اصفهان
هم اکنون بخوانید

انتهی پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 1 =

دکمه بازگشت به بالا