کشف کالای خانگی قاچاق در بندر ماهشهر

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف ۵ شناور باری و کشف محموله ۷۳ میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان بندرماهشهر خبر داد.


به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «لطفعلی پاکباز» در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی و حین کنترل شناورهای عبوری در آب‌های شمالی خلیج فارس، ۵ شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بندر ماهشهر در حرکت بود را شناسایی و توقیف کردند.


وی افزود: ماموران در بازرسی از شناورهای توقیفی، ۱۲۰دستگاه یخچال، ۱۴۰دستگاه کولر گازی، ۱۷۵ دستگاه ماشین لباسشویی و ۸۰ دستگاه ماشین ظرفشویی را که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.


سردار پاکباز با اشاره به دستگیری ۲۱ متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۷۳ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه و سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.


فرمانده مرزبانی استان خوزستان در پایان با اشاره به عزم جدی مرزبانان در مبارزه با قاچاق گفت: هرگونه ورود و خروج کالا به کشور می‌بایست از مبادی رسمی و با مدارک قانونی صورت گیرد در غیر این صورت ماموران ما با هرگونه اعمال سودجویانه در مرز قاطعانه برخورد خواهند کرد.


انتهای پیام/

آغاز ثبت‌نام پذیرفتگان تکمیل ظرفیت دستیاری از امروز
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا