بررسی سایت بازیگران ایرانی (تینا آخوند تبار، بهرام رادان، رضا عطاران)+ برترین سایت‌های بازیگران خارجی

به گزارش برنا، شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام بازیگران این پل ارتباطی رو برای ما کوتاه‌تر کرده زمانی برای دیدن یک بازیگر تنها راه شرکت در جشنواره‌های سینمایی مثل جشنواره فجر بود که بازیگران برای افتتاح نمایش فیلم خود در آناها حضور داشتند و اگر خوش‌شانس بودیم با بازیگر موردعلاقه مون روی فرش قرمز فیلمی که قرار بود تا سالیان سال فیلم محبوب ما باشه عکس یادگاری می‌گرفتیم و به دوستامون نشان میدادیم.

اینستاگرام و سایت های بازیگران راه‌های جدیدی از نحوه تعاملات رو برای ما باز کرد.

اکثر بازیگران متوسط و معروف هالیوود و بالیوود دارای صفحات تائید شده در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت های معتبر به نام خودشون هستند که معمولاً توسط مدیر برنامه‌ها مدیریت میشه به عنوان مثلا adel ادل خواننده مطرح بریتانیایی علاوه بر حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی و داشتن پیج اینستاگرام در وبسایت خودش به سرعت اطلاعات کارها و امور شخصی اش رو به روز میکنه امروز با تودی متخصص طراحی سایت همکاری داشتیم تا تعدادی از این سایت‌های بازیگران ایرانی رو بررسی کنیم و با سایت‌های خارجی مقایسه کنیم.

وبسایت و اینستاگرام ادل

خواننده ۳۳ ساله انگلیسی بعد از تغییرات ظاهری جدید خودش و کاهش وزن فراوان حضور در شبکه های اجتماعی و رسانه های مختلف خودش رو بیشتر کرده. وبسایت ادل یکی از وبسایت های تک صفحه ای در فضای وب است که به آخرین آلبوم این خواننده پرداخته و توضیحات کوتاهی از کارها، اجراها و معرفی شبکه‌های اجتماعی وی کرده است.

سایت تام کروز

توماس کروز ماپوتر چهارم که اکثر مردم به تام کروزه میشناسیم بازیگر و تهیه‌کننده معروف آمریکایی یکی از ثروتمند‌ترین بازیگران دنیا که برنده جوایز زیادی از گلدن گلوب و اسکار است وبسایت مفصلی از کارهای در حال تولید و کارهای قدیمی خودش داره نکته مهم درمورد این وبسایت های خارجی این است که اکثرا فرآیندهای بهینه‌سازی برای موبایل براشون انجام شده و پشتیبانی سایت خوبی دارن. سایت ها از نظر سرعت فوق العاده و به روز هستند.

80درصد درآمد نفتی یمن در بانک سعودی است
هم اکنون بخوانید

سایت تام کروز

در این میان بازیگران و هنرمندان ایرانی حضور پر رنگی در فضای وب رسمی یعنی داشتن سایت و راه های ارتباطی صحیح با مخاطبان خود ندارند.

با جست و جو در اینترنت تنها چند سایت معتبر و دارای طراحی مناسب برای بازیگران ایرانی پیدا شد که در زیر به چند مورد اشاره میکنیم.

وبسایت رسمی بهرام رادان

شاید بتوان با درصد بالای گفت که بهترین سایت بین بازیگران ایرانی متعلق به بهرام رادان است.

 در سایت بهرام رادان گزیده از کارهای قبلی این بازیگر، تصاویر شخصی بازیگر قسمت موزیک و قسمتی تحت عنوان کلاب هواداران دارد که متاسفانه این قسمت در حال حاضر غیر فعال است و راه ارتباطی مستقیمی برای هواداران ای بازیگر در نظر گرفته نشده است.

سایت بهرام رادان

سایت فاطمه معتمد آریا

سایت خانم معتمد اریا از فناوری فلش بهره میبره که با توجه به منسوخ شدن این نوع از وبسایت ها و ساپورت نشدن توسط مرورگرهای جدید امکان مشاهده این سایت برای کاربران مقدور نیست و این نکته مایه تأسف است که بازیگران ایرانی به این موضوع مهم اصلاً نپرداخته‌اند و فارغ از عدم تولید محتوا برای سایت خودشان حتی بررسی و به روز رسانی سایت را برای اینکه مخاطبان در جریان آخرین کارهای ایشان باشد را در الویت های کاری خود قرار نمی‌دهند.

تنها اطلاعات رسمی از بازیگران ایرانی در دایرکتوری‌های معروف وجود دارد که این دست از اطلاعات در اختیار خودشان نبوده و حق دخل و تصرف را ندارند.

سایت رضا عطاران

پر درامد ترین بازیگر ایرانی سایت شخصی خودش را برای کاربران بهینه کرده و شما قسمت های زندگینامه، آثار، اخبار جوایز و… را در دسترس دارید تا با آخرین اخبار درباره این بازیگر اطلاعات خوبی به هواداران بدهد هرچند سرعت به‌روزرسانی این سایت کند است اما ازنظر جامعیت از بهترین سایت‌های بازیگران است

٣٧ کشتی حامل کالای اساسی با مشکل اسنادی بر روی آب مانده‌اند/ خطر خودسوزی و فساد کالاهای انباشت شده در انبار
هم اکنون بخوانید

سایت تینا اخوند تبار

بازیگر و ورزشکار ایرانی که کارهای محدود تلویزیونی در ایران دارد وب‌سایتی دارد که زندگی ورزشی و هنری ایشان را به نمایش گذاشته اتصال به شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام تینا اخوند تبار از نکات برجسته این سایت است.

سایت رضا عطاران

گزارش‌ها و مصاحبه‌های این بازیگر ایران در سایت برای عموم در دسترس است

 

بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 18 =

دکمه بازگشت به بالا