لوشامپیونه| پیروزی قاطع پاری‌سن‌ژرمن با گلزنی، مسی، امپابه و نیمار

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌ام لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن میزبان تیم لوریان بود و این تیم را با نتیجه ۵ بر یک شکست داد.

نیمار در دقیقه ۱۲ نخستین گل بازی را برای PSG به ثمر رساند. پس از او هم‌تیمی فرانسوی‌اش کیلیان امباپه در دقیقه ۲۸ اختلاف را دو برابر کرد. لوریان در دقیقه ۵۶ توسط ترم موفی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما امباپه ۱۱ دقیقه بعد با ثبت دومین گل خود، دوباره اختلاف را به دو گل افزایش داد. در ادامه لیونل مسی نیز در دقیقه ۷۳ نام خود را در فهرست گلزنان بازی ثبت کرد و چهارمین گل میزبان پاریسی‌ را به ثمر رساند. حسن ختام جشنواره گل پاریسی‌ها هم گلی بود که نیمار در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند.

دیگر اتفاق مهم این بازی بازگشت سرخیو راموس به ترکیب PSG در دقیقه ۷۲ به جای مارکینیوش پس از غیبتی چند هفته‌ای به دلیل مصدومیت بود.

با این نتیجه شاگردان مائوریسیو پوچتینو ۶۸ امتیازی شدند و در فاصله هشت هفته به پایان فصل، اختلاف خود را با مارسی رده دومی به ۱۲ امتیاز افزایش دادند.

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاریسی‌ها صدرنشین هستند و پس از آنها مارسی با ۵۶ امتیاز در رده دوم و رن با ۵۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند.

 

انتهای پیام/

 

 

شمسایی: تیم ملی فوتسال تشنه گلزنی و پیروزی است/ سرمربی ویتنام: ترسی از ایران ندارم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − سه =

دکمه بازگشت به بالا