حسینی: امیدوارم بازیکنان جوان ما و داوران اسیر جو بازی و حضور تماشاگران نشوند/ استقلال به حق در جایگاه اول است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتبی حسینی پیش از دیدار مقابل استقلال در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بعد از تعطیلاتی که ما داشتیم شروع مسابقات معمولاً خیلی سخت است. اگر این موضوع همراه با بازی با یک تیم خوب مثل استقلال باشد فکر کنم سختی کار بیشتر می‌شود. ما مقابل تیمی بازی داریم که به حق در جایگاه اول است و به نظرم برای بچه‌های جوان ما آزمون دشواری است. ان‌شاءالله با تمرینات و برنامه‌ریزی که داشتیم بچه‌ها فردا در شرایط خوبی باشند و بتوانند فوتبال قابل قبولی انجام دهند.

وی در مورد اینکه دیدار فردا با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و این چه تأثیری در روند کاری تیم پیکان دارد، گفت: فوتبال با تماشاگر خیلی تفاوت دارد. حضور تماشاگران فکر می‌کنم شور و حال خوبی به فضای استادیوم بدهد. حق مسلم مردم است که بازی را از نزدیک ببینند. بچه‌های جوان ما دو سه سال است در حضور تماشاگران بازی نکردند و خیلی از بچه‌ها هم حتی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگر بازی نکرده‌اند و تجربه این کار را ندارند. امیدوارم آنها اسیر جو بازی نشوند. خیلی از داورها هم دو سه سال است مقابل تماشاگران سوت نزدند. امیدوارم آنها هم اسیر جو بازی نشوند. در کل به نظرم حضور تماشاگران گرمی خوبی به بازی می‌دهد.

 

سرمربی پیکان در مورد اینکه فرهاد مجیدی از جوان بودن تیم پیکان تعریف کرده است، یادآور شد: فرهاد مجیدی لطف دارد. امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی مقابل تیم خیلی خوب استقلال انجام دهیم.

«آماری منتشر شده است که تیم پیکان از ژانویه ۲۰۲۰ جوان‌ترین ترکیب را در قاره آسیا داشته است.»، حسینی در واکنش به طرح این موضوع تصریح کرد: تیم‌هایی که من در آنها بودم بودجه محدودی داشته‌اند. ما با توجه به بودجه‌مان سعی می‌کنیم بازیکن بگیریم. پیکان هم از سال‌های قبل آکادمی خوبی داشته است و ما همیشه سعی می‌کنیم به بچه‌های جوان و بااستعداد شانس بدهیم. فوتبال در آینده متعلق به بازیکنان جوان است. امیدوارم بتوانیم به بازیکنان جوان اعتماد کنیم و شانس دهیم و ان‌شاءالله آنها هم از این فرصت استفاده کنند.

همسر دی‌ماریا: زمان حضورمان در منچستریونایتد می‌خواستم خودکشی کنم!
هم اکنون بخوانید

وی درباره غایبان تیمش در دیدار با استقلال گفت: متأسفانه ما سامان فلاح را در بازی فردا نداریم. علیرغم اینکه ما از کادر تیم امید خواهش کرده بودیم او در اردوی تیم امید شرکت نکند، متأسفانه در این اردو شرکت کرد و آسیب دید، آنهم به دلیل اینکه ما دفاع وسط قبلی‌مان را هم از دست داده بودیم. با این اوصاف ما در بازی فردا دو دفاع وسط‌مان را نداریم. در بحث سامان فلاح برای من جالب این بود که این بازیکن در لیگ برتر فیکس بازی می‌کند و نمی‌دانم چه نیازی به اردوی کوتاه مدت داشت. اکثر بازیکنان منتخب امید بازیکنانی هستند که در تیم‌های خودشان فیکس نیستند و درست است به اردوی تیم امید نیاز دارند، اما سامان فلاح در تیم پیکان بازی می‌کرد و فکر می‌کنم بهترین تجربه برای او حضور در بازی‌های سخت مقابل استقلال، پرسپولیس و سپاهان است. به نظرم این ضربه‌ای بود که هم ما خوردیم و هم سامان فلاح که نمی‌تواند مقابل تیم‌های خوب بازی کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا