فرناندز با منچستریونایتد تمدید کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی اعلام کرد برونو فرناندز با امضای قراردادی جدید خود را تا سال ۲۰۲۶ به شیاطین سرخ متعهد کرده است. در قرارداد جدید این هافبک پرتغالی با منچستریونایتد بند تمدید برای یک سال بیشتر نیز گنجانده شده است.

فرناندز ۲۷ ساله که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی ۲۰۲۰ با قراردادی پنج و نیم ساله به ارزش ۵۵ میلیون یورو به علاوه ۲۵ میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده، از اسپورتینگ لیبسون به منچستریونایتد پیوست، عملکردی تأثیرگذار در  این تیم داشته است.

او در این مدت در ۱۱۷ بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و آمار ۴۹ گل زده و ۳۹ پاس گل را از خود برجای گذاشته و دو بار هم به‌عنوان بهترین بازیکن فصل شیاطین سرخ انتخاب شده و جایزه سِرمَت بازبی را به خود اختصاص داده است.  

این هافبک پرتغالی پس از تمدید قراردادش به سایت باشگاه منچستریونایتد گفت: از لحظه‌ای که به منچستریونایتد پیوستم، رابطه خاصی با باشگاه و هواداران شگفت‌انگیزمان داشته‌ام. من با تماشای بازی‌‌های این تیم بزرگ شدم و رؤیای این را داشتم که روزی فرصت بازی در اینجا را داشته باشم. آن رؤیا اکنون یک واقعیت و یک افتخار است. حتی پس از گذشت دو سال از حضورم در منچستریونایتد، هنوز هم حضور در اولدترافورد، شنیدن آواز خواندن هواداران و گلزنی مقابل جایگاه استرتفورد اِند، احساس شگفت‌انگیزی است.

وی افزود: پوشیدن این پیراهن و جنگیدن برای باشگاه باورنکردنی‌مان، خود یک افتخار بزرگ است. خیلی چیزهای بیشتری وجود دارد که می‌خواهم در اینجا به آن برسم و می‌دانم که بقیه تیم و کادرفنی هم همین دیدگاه را دارند. بیش از هر چیز، ما می‌خواهیم به هواداران موفقیتی را که شایسته آن هستند، بدهیم. ما در سال‌های گذشته لحظات بسیار خوبی را به اشتراک گذاشته‌ایم، اما بهترین‌ عملکرد هنوز از من و این تیم به اجرا نگذاشته شده است.

صحن علنی مجلس آغاز به کار کرد/ تقاضای دوفوریت برای اصلاح دو تبصره از قانون بودجه سال جاری در دستور کار
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا