بازی‌های دوستانه ملی| برتری قاطعانه اسپانیا، فرانسه و انگلیس/ تقابل آلمان و هلند برنده نداشت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که تیم‌های دارای شانس صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با یکدیگر رقابت می‌کردند، تیم‌های مسافر قطر و نیز تیم‌های ناکام از صعود به این مسابقات، در قاره‌های مختلف دیدارهای دوستانه‌ای با یکدیگر برگزار کردند.

در مهمترین دیدار سه‌شنبه شب، تیم‌های ملی هلند و آلمان در ورزشگاه یوهان کرویف به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک – یک پایان یافت. استیون برخواین در دقیقه ۶۸ برای لاله‌های نارنجی و توماس مولر در دقیقه ۱+۴۵ برای آلمان گلزنی کردند.

بلژیک نیز شکست ۳ بر صفر را بر بورکینافاسو تحمیل کرد. هانس واناکن در دقیقه ۱۶، لئاندرو تروسارد در دقیقه ۱۸ و کریستین بنتکه در دقیقه ۷۵ گلزنان شیاطین سرخ اروپا در این بازی بودند.

انگلیس هم توانست با نتیجه ۳ بر صفر بر ساحل عاج غلبه کند. اولی واتکینز در دقیقه ۳۰، رحیم استرلینگ در دقیقه ۴۵ و تایرون مینگز در دقیقه ۳+۹۰ گل‌های سه‌شیر را به ثمر رساندند.

 

اسپانیا، دیگر تیم پیروز شب گذشته بود که موفق به شکست ۵ بر صفر ایسلند شد. آلوارو موراتا در دقایق ۳۷ و ۴۰ (پنالتی)، یرمی پینو در دقیقه ۴۷ و پابلو سارابیا در دقایق ۶۱ و ۷۳ توانستند دروازه ایسلند را باز کنند.

همچنین تقابل تیم‌های ترکیه و ایتالیا با برتری ۳ بر ۲ آتزوری خاتمه یافت. قهرمان یورو ۲۰۲۰ که از صعود به جام جهانی قطر بازمانده است، در این مسابقه توسط برایان کریستانته در دقیقه ۳۵ و جاکومو راسپادوری در دقایق ۳۹ و ۷۰ به گل رسید. چنگیز اوندر و سردار دورسون نیز در دقایق ۴ و ۸۳ برای ترکیه گلزنی کردند.

محمد پنجعلی مدیر آکادمی و مدارس فوتبال پرسپولیس شد
هم اکنون بخوانید

تیم ملی فرانسه هم برابر آفریقای جنوبی صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد. کیلیان امباپه در دقایق ۲۳ و ۷۶ (از روی نقطه پنالتی)، اولیویه ژیرو در دقیقه ۳۴، وسام بن‌یدر در دقیقه ۸۲ و متئو گندوزی در دقیقه ۲+۹۰ موفق به گلزنی برای فرانسه شدند.

 

در سایر دیدارها نیز کرواسی با نتیجه ۲ بر یک بر بلغارستان غلبه کرد. تیم ملی قطر نیز که از آبان ۱۴۰۱ از جام جهانی ۲۰۲۲ میزبانی می‌کند، به مصاف اسلوونی رفت و به تساوی  بدون گل رسید.

نتایج سایر دیدارهای دوستانه مهم سه‌شنبه شب به شرح زیر است:

دانمارک ۳ – صربستان صفر
سوئیس یک – کوزوو یک
ولز یک – جمهوری چک یک

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =

دکمه بازگشت به بالا