نقد کردن پرفکت مانی

آریامانی یکی از معتبر ترین صرافی های خرید و فروش پرفکت مانی است. شما در کمترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد می توانید به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بپردازید.


سیستم‌های پرداخت زیادی وجود دارند که به کاربران امکان نقد کردن درآمدهای ارزی و پرداخت‌های بین‌اللملی را می‌دهند. پرفکت مانی به دلیل پیروی نکردن از تحریم‌های آمریکا در بین ایرانیان و چندین کشور تحت تحریم بسیار محبوب است. در این سیستم آنلاین علاوه بر خرید کالا، نقد کردن اعتبارات ارزی و خرید و فروش دلار نیز صورت می‌گیرد. البته نقد کردن پرفکت مانی به کاربران قدرت خرید دلاری هدیه می‌کند.


پرفکت مانی چیست؟


پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین اللملی است که در سال ۲۰۰۷ در کشور پاناما فعالیت خود را شروع کرد. دفتر رسمی این شرکت در شهر زوریخ پایتخت سویئس قرار دارد. و امروزه چندین دفتر در مناطق مختلف جهان مثل هنگ‌کنگ و بریتانیا ‌دارد.


پرفکت مانی با بیش از ۱۲ سال کار در بازار جهانی، بیش از ۱۰ میلیون کاربر، ۵۰ هزار کسب وکار و همچنین ۳۰۰ صرافی در جهان به طور چشمگیری فعالیت خود را گسترش داده است. بسیاری از صرافی‌ها با نقد کردن پرفکت مانی و تبدیل آن به دلار مبادلات غیرنقدی خود را انجام می‌دهند.


دسترسی به پرفکت مانی و سرویس‌های مربوط به آن از طریق دو سیستم عامل اندروید و IOS امکان پذیر است.


در یک نگاه کلی پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که ۳ قابلیت بسیار مهم برای کاربران دارد:


  1. پرداخت ارزی
  2. خریدهای اینترنتی
  3. انتقال مطمئن پول به سراسر جهان


شما به راحتی می‌توانید از طریق این سیستم مقدار قابل توجهی پول به سراسر جهان منتقل کنید  یا از یک وب سایت خارجی کالا و یا خدمات خود را خریداری کنید.


به عنوان مثال فرض کنید شما یک زبان آموز هستید که قصد خرید کتاب دیکشنری از یک سایت معتبر را دارید. سایت مورد نظر شما در مرحله پرداخت از شما می‌خواهد تا عملیات پرداخت را با یکی از کارت‌ها یا یکی از پلتفرم‌های اعتباری انجام دهید. اگر سایت مورد نظر شما پرداخت با پرفکت مانی را پشتیبانی کند. شما می‌توانید اعتبار ریالی خود را به پرفکت مانی تبدیل کنید و برای خرید و فروش روی قسمت پرفکت مانی کلیک کنید. 


کاربرهای پرفکت مانی


  • انتقال ارز به صورت آنلاین
  • خرید بیت کوین
  • خرید دلار و یورو و …
  • خرید کالا و خدمات از سایت‌ها کسب و کارهای اینترنتی
  • نگهداری پول روی حساب‌های سالانه و دریافت سود ماهانه با امنیت بالا


نبودن تحریم‌ها


یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این سیستم تحریم نبودن آن برای کاربران ایرانی و سایر کشورهای تحت تحریم است.


همانطور که میدانید سیستم‌های پرداخت آنلاین مانند پی پال، مستر کارت، ویزا و… به دلیل تحریم‌های آمریکا خدمات خود را برای کاربران ایرانی و چندین کشور تحت تحریم بسته‌اند. اما پرفکت مانی به دلیل پیروی نکردن از قوانین آمریکا، هیچ تحریمی را متوجه کاربران خود نکرده است.


پرفکت مانی در حال حاضر چندین نماینده رسمی در ایران دارد. کاربران ایرانی می‌توانند به صورت آنلاین و غیرحضوری از صرافی‌ آریامانی با استفاده از کارت بانکی خود پرفکت‌مانی بخرند و در سایت‌هایی که پذیرنده پرفکت‌مانی هستند کالا و خدمات مورد نیاز خود را خریداری کنند.


44


انواع حساب‌های پرفکت مانی


قبل از هرگونه استفاده از سامانه پرفکت مانی باید با حساب‌های آن به خوبی آشنا باشید.


  • حساب نرمال یا معمولی (Normal Account)


کاربرانی که پس از ثبت نام برای اولین بار وارد سیستم پرفکت مانی می‌شوند حساب معمولی به آن‌ها تعلق می‌گیرد. این حساب تأیید شده یا  Verifiedشده نیست. و کاربران باید کارمزد بیشتری نسبت به حساب‌های دیگر پرداخت کنند.


  • حساب ویژه  (Premium Account)


کاربرانی که فعالیتشان بیش از یک سال باشد و یا گردش حسابشان بیش از حد معمول باشد حساب ویژه به آن‌ها تعلق می‌گیرد که به آن اکانت تأیید شده یا (Verified) شده گویند. از مزایای این حساب می‌توان به کاهش هزینه‌های تراکنش و ارسال سریع درخواست کاربران اشاره کرد.


·حساب پارتنر  (Partner Account)


این نوع حساب برای کاربران معمولی نیست و طرف این حساب صرافی‌ها، نمایندگی‌های مجاز و کسب و کارهای اینترنتی هستند. این حساب به نوعی حساب ویژه محسوب می‌شود؛ که طبیعتاً از هزینه پایین تراکنش در نقد کردن پرفکت مانی برخوردار است.


امنیت پرفکت مانی


امنیت حساب‌های این سیستم تا حد قابل قبولی بالاست. این سیستم برای هر بار ورود کاربر از روش شناسایی آی پی استفاده می‌کند. به این صورت که هربار کاربر وارد می‌شود آی پی تغییر می‌کند و کاربر ملزم به تأیید آن از طریق ایمیل خواهد بود.


همچنین کاربران می‌توانند گزینه تأیید پیامکی را از از بخش امنیت حساب (SecurityCenter)  از طریق تأیید پیامکی فعال کنند.


همچنین کاربران می‌توانند با فعال کردن گزینه کد کارت (Code Card) سیستم برای کاربر یک عکس شامل چند کد ارسال می‌کند و کاربر برای هربار ورود به سایت یکی از کدها را باید وارد کند.


ووچر پرفکت مانی


پرفکت مانی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا بدون نیاز به حساب پرفکت مانی با تهیه کدی به اسم ووچر بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.


ووچر الکترونیکی مانند کارت شارژ و یا کارت هدیه است که با مبلغ مشخصی ساخته می‌شود و کاربران با وارد کردن کدهای آن بدون نیاز به حساب پرفکت‌مانی می‌توانند پرداخت‌های خود را انجام دهند.


شما می‌توانید بدون نیاز به حساب پرفکت مانی از صرافی ووچر بخرید و پرداخت‌های خود را انجام دهید.


و یا اگر حساب پرفکت مانی دارید می‌توانید حساب خود را با ووچر شارژ کنید.


پایان رپرتاژ آگهی

قرنطینه چه خسارتی به اقتصاد آمریکا زد؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا