افزایش بار ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال کشور طی این هفته

​رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه پیش بینی می‌شود تا پایان این هفته در جاده‌های منتهی به استانهای شمالی شاهد افزایش بار ترافیکی باشیم، گفت: برنامه پلیس این است که در صورت لزوم یک طرفه کردن مسیر شمال به جنوب را اعمال کند.


به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی با بیان اینکه در مسیرهای جنوب به شمال و شمال به جنوب شاهد افزایش بار هستیم، اظهار کرد: عمده ترددهای نوروزی مربوط به جاده‌های منتهی به شمال کشور اعم از محور هراز_فیروز کوه و آزادراه تهران _ شمال و رشت و قزوین می‌شود.


وی ادامه داد: تا پنجم فروردین امسال بیشترین ترددها به ثبت رسیده است و از ششم فروردین ماه شاهد کاهش سفرهای نوروزی هستیم و البته در برخی جاده‌های منتهی به استانهای شمالی همچنان تردد وجود دارد.


رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا همچنین در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه تا پایان این هفته ناپایداری جوی در اکثر جاده‌ها حاکم است، تاکید کرد که این ناپایداری جوی نیاز به احتیاط رانندگان دارد.


شیرانی همچنین آمار تصادفات نوروزی را «نگران کننده» دانست و خطاب به رانندگان توصیه کرد: با توجه به آمار نگران کننده تصادفات توصیه می‌شود رانندگان با احساس مسئولیت بیشتری تردد کنند.


انتهای پیام/

قرارداد ساخت ۲ بزرگراه و ۱ آزادراه بسته شده است/ رونمایی از بسته خرسندساز پرسنل در هفته آینده
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا