انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲| شکست یک نیمه‌ای ایران مقابل کره جنوبی با اشتباه عابدزاده

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های کره جنوبی و ایران در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه جام جهانی سئول و در حضور ۶۴ هزار تماشاگر آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر کره خاتمه یافت. سون هیونگ مین در دقیقه ۲+۴۵ تک گل میزبان را زد.

ترکیب کره جنوبی: کیم سئونگ گیو، کیم جین سو، کیم مین جائه، جونگ وو یونگ، سون هیونگ مین، لی جائه سانگ، هوانگ هی چان، هوانگ اوی جو، کیم یونگ گوون، کیون چانگ هون، کیم تائه هوان.

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده (۴۱ – عارف غلامی)، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده، سید مجیدحسینی، سردار آزمون، امید نورافکن.

داور: کریستوفر بث

دقیقه ۳: توپ در یک سوم دفاعی زمین کره جنوبی با پرس سنگین ایران و توپ گیری سردار آزمون همراه شد که پاس او به احمد نوراللهی و پاس نهایی به احسان حاج‌صفی، این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه حاج‌صفی قدرت لازم را نداشت و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۵:‌ پاسکاری بازیکنان ایران در سمت چپ و توپی که به وحید امیری رسید، ارسال این بازیکن را به دنبال داشت که دروازه‌بان کره به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۱۰: حمله بازیکنان کره از سمت چپ و صاحب توپ شدن سون هیونگ مین پشت مدافعان ایران، این فرصت را به او برای ارسال داد که در ادامه ضربه سر هوانگ اوی جو از کنار دروازه راهی اوت شد.

تیم مجیدی پیروزی را با دو پنالتی از دست داد
هم اکنون بخوانید

دقیقه ۲۸: از موقعتی مناسب پشت محوطه جریمه ایران، یک ضربه ایستگاهی نصیب کره جنوبی شد که ضربه جونگ وو یونگ جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه ۲+۴۵: از دست دادن توپ در میانه میدان توسط بازیکنان ایران، فرصت را به بازیکنان کره جنوبی داد تا توپ را به سون هیونگ مین برسانند و این بازیکن نیز با شوتی ناگهانی و با اشتباه محض امیر عابدزاده، دروازه ایران را باز کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 18 =

دکمه بازگشت به بالا