پوگبا: افسردگی‌‌ام؟ همه چیز از زمان حضور مورینیو در منچستریونایتد شروع شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پل پوگبا در یک گفت‌و‌گو با نشریه فیگاروی فرانسه حاضر نشد درباره ماندنش در منچستریونایتد تضمینی بدهد و به این ترتیب به شایعه جدایی‌اش از این تیم برای پیوستن به تیم‌هایی مانند یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن دامن زد.

پوگبا که تا انتهای فصل جاری با منچستریونایتد قرارداد دارد، گفت: من نقش خودم را می‌دانم و احساس می‌کنم که می‌توانم در پست خودم بازی کنم. من مورد اعتماد سرمربی و بازیکنان تیم هستم. طبیعی است که در منچستریونایتد این تفاوت را احساس کنید، چون اگر قرار باشد مدام پست‌تان عوض شود، سخت می‌توانید جای خود را در ترکیب اصلی حفظ کنید، چون طول می‌کشد که با سیستم جدید بازی تیم‌تان و هم‌پست‌تان در آن منطقه از میدان هماهنگ شوید. ما اما خیلی خوب با سرمربی کنار می‌آییم و او مرا در پستی قرار داده که آن را به خوبی می‌شناسم. با تمام این‌ها در منچستریونایتد من اول باید از خودم بپرسم که آیا اصلاً نقشی در برنامه‌های تاکتیکی تیم دارم و من جواب این سؤال را می‌دانم.

یکی دیگر از عواملی که سبب شده پوگبا از تمدید قراردادش با من‌یونایتد خودداریی کند، ناکامی این تیم برای کسب جام در سال‌های اخیر بوده است. او اعتراف کرد که افت انگیزه‌اش ممکن است او را درباره جدایی از شیاطین سرخ مصمم کند.

ستاره تیم ملی فرانسه افزود: من باید راستش را بگویم. من از عملکردمان در ۵ فصل گذشته راضی نیستم. امسال هم که تمام شد و ما دوباره هیچ چیزی نخواهیم برد. من می‌خواهم جام ببرم، حالا با منچستریونایتد یا با هر تیم دیگری.

فراخوان پژوهشی شناسایی توانمندی‌های داخلی در حوزه درمان ناباروری منتشر شد
هم اکنون بخوانید

یکی از تاریک‌ترین مقاطع دوره دوم حضور پوگبا در منچستریونایتد، درگیری‌هایش با ژوزه مورینیو سرمربی سابق این تیم بود. او ضمن اعتراف به اینکه در چند مقطع از این دوره دچار افسردگی شده است، اظهار داشت: من به شخصه در طول دوران بازیگری‌ام در مقاطعی دچار افسردگی شده‌ام اما خیلی درباره آن حرف نمی‌زنم. همه این‌ها از زمانی شروع شد که مورینیو سرمربی منچستریونایتد شد. اوضاع طوری بود که نمی‌دانستی تو مقصری یا نه، چون هرگز شبیه آن روزها را در زندگی‌تان تجربه نکردید. گاهی اوقات می‌ماندم که واقعاً چرا این وضعیت به وجود آمده است. وقتی در چنین وضعیتی قرار می‌گیری، فقط می‌خواهی خودت را منزوی کنی، تنها باشی و علائمش هم قابل انکار نیست.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا