چو: بنتو از ما خواسته که برای صدرنشینی در گروه برابر ایران پیروز شویم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیو سونگ چو، بازیکن خط حمله تیم ملی کره‌جنوبی امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران درباره نهمین بازی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی۲۰۲۲ در گروه A قاره آسیا برابر ایران که عصر چهارم فروردین در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می‌شود، گفت: ایران تیم قدرتمندی در قاره آسیا است. من در آخرین بازی کر‌ه‌جنوبی برابر ایران به میدان نرفتم و تمایل دارم تا این بار شانس حضور را پیدا کنم. اگر به میدان بروم توانمندی‌های خوب خود را نشان می‌دهم.

چو افزود: باید در دومین بازی‌مان برابر ایران نقاط قوت خود را نمایش دهیم. باید بیشتر تهاجمی بازی کنیم و نگا‌ه‌مان به خط دفاعی هم باشد. این یک بازی خانگی است و بنابراین هدف‌مان گلزنی خواهد بود. صعود کره‌جنوبی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی شده اما بنتو (سرمربی کره‌جنوبی) از ما خواسته تا در دو بازی باقی مانده برابر ایران و امارات پیروز شویم و صدرنشین شویم. بازیکنان کره‌جنوبی نیز مشتاقانه منتظر هستند و تلاش جدی خواهند کرد.

مهاجم کره‌جنوبی درباره ابتلای چند بازیکن این تیم به کرونا نیز خاطرنشان کرد: بازیکنان بسیار مراقب هستند و فضای داخلی تیم مشکلی ندارد. حتی هنگام غذاخوری فاصله‌مان را حفظ می‌کنیم.

انتهای پیام/

توضیحات دو ساعته عزیزی خادم در کمیته اخلاق
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا