پلیس در پیشگیری و کنترل جرایم در طرح نوروزی فعالیت مجاهدانه و شبانه روزی دارد

فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر پلیس پیشگیری با بیان اینکه تلاش کارکنان حاضر در طرح نوروزی مجاهدانه و با برنامه ریزی دقیق برای اقدامات پیشگیرانه و کنترل جرایم است، گفت: این تلاش‌ها تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.


به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «مهدی معصوم بیگی» در حاشیه جلسه شورای سیاستگذاری قرارگاه نوروزی ابوذر پس از بررسی و تحلیل وقایع روزانه جرایم، از وقوع انواع سرقت بر اثر سهل انگاری برخی شهروندان خبر داد و اظهار داشت: عدم اطمینان شهروندان از اصول ایمنی منازل قبل از مسافرت همچنین‌عدم استفاده از پارکینگ‌های مطمئن و رهاسازی خودرو در معابر عمومی بدون استفاده از تجهیزات پیشگیرانه عامل اصلی در وقوع جرم سرقت است. 


این مقام ارشد انتظامی افزود: پلیس در پیشگیری از وقوع جرایم در طول تعطیلات نوروزی خصوصا پیشگیری از سرقت مجاهدانه فعالیت می‌کند و با عنایات خداوند و فعالیت شبانه روزی تمامی واحدهای انتظامی سعی در به حداقل رساندن وقوع این قبیل جرایم در سطح جامعه دارد. 


سردار معصوم بیگی با تاکید بر لزوم حفظ هوشیاری شهروندان برای ناکام گذاشتن سارقان در پیاده‌سازی اندیشه‌های شوم خود ادامه داد: نگهداری اموال با ارزش و هویتی در داخل خودروها از عوامل بسترساز وقوع این نوع سرقت‌ها است لذا توصیه می‌کنیم از نگهداری این اشیاء در داخل خودرو و در معرض دید جدا خودداری شود. 


رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور خطاب به مسافران نوروزی بیان کرد: خودروهای خود را در مناطقی که از نور و روشنایی کافی برخوردار است و نزدیک به ایستگاه‌های نوروزی پلیس می‌باشد پارک و حتی‌المقدور برای استراحت و اسکان، محل‌هایی را که از نظر ایمنی و امنیتی قابل اطمینان و از نظر دسترسی به پلیس سهل و آسان هستند انتخاب کنید. 

انگیزه عاملان قتل «مجید عبدالباقی» اعلام شد
هم اکنون بخوانید


فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر ادامه داد: به شهروندان عزیز توصیه می‌کنم خودروی خود را به صورت روشن در هیچ محلی و حتی برای ثانیه‌ای رها نکنند و از تجهیزات ایمنی لازم و سوئیچ مخفی برای خودرو خود استفاده کنند. 


 ارائه خدمات انتظامی توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها


فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر با بیان اینکه به تمام کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ابلاغ شده است در این ایام حداکثر تلاش خود را برای ارتقاء خدمات انتظامی به کار بگیرند و از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نورزند گفت: بر امنیت محلات، تفرجگاه‌ها و محورهای مواصلاتی تمرکز بیشتر داده شده است. 


سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: در راستای رفاه و آسایش مسافران نوروزی و تامین امنیت عمومی، بیش از هزار ایستگاه نوروزی در سراسر کشور فعال هستند لذا از مردم عزیز درخواست می‌کنیم با خدمتگزاران خود در انتظامی کشور و رعایت توصیه‌های پلیس ضریب امنیت عمومی را افزایش دهند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 20 =

دکمه بازگشت به بالا