مراقبت از مرزها تعطیلی‌بردار نیست/ مردم با خیال راحت به تعطیلات عید خود مشغول باشند

امیر سرتیپ نعمتی با اشاره به امنیت موجود در مرزهای مختلف کشور گفت: مرزهای جنوب غرب یکی از امن‌ترین مرزهای کشور است که با تلاش‌ها و فداکاری‌های شبانه‍روزی مرزداران ارتشی در امنیتی مثال زدنی قرار دارند.


به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از مرزهای جنوب غرب کشور با اشاره به امنیت کامل موجود در مرزهای مختلف کشور گفت: مرزهای جنوب غرب یکی از امن‌‎ترین مرزهای کشور است که با تلاش‌ها و فداکاری‌های شبانه‌روزی مرزداران ارتشی در امنیتی مثال زدنی و در بهترین شرایط ممکن قرار دارند.


وی با بیان اینکه هیچ چیزی نمی‌تواند مانع از ایجاد امنیت در مرزهای کشور باشد، اظهار کرد: بحث مراقبت از مرزها تعطیلی، کرونا و غیره نمی‌شناسد و مرزداران غیور ارتشی در کنار سایر مرزبان نیروهای مسلح با تلاش‌ها و سلحشوری‌های شبانه روز خود در تمامی حالات و در تمامی اعیاد ملی و مذهبی پای کار هستند و امنیت کاملی را برای کشور به ارمغان آورده اند.


امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه مرزداران با توکل بر خدا و با پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) امنیت را بر سر سفره مردم آورده‌اند تصریح کرد: به مردم میهن دوست کشورمان عرض می‌کنیم که با خیال راحت به کارها و تعطیلات عید خود بپردازند، چرا که فرزندانشان با لباس‍های مختلف نیروهای مسلح در حال پاسداری از مرزهای این مرز و بوم هستند.


 


انتهای پیام/

اطلاعیه حراست شهرداری تهران در راستای ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا