معاون رئیس‌جمهور با بانوان مسلمان آمریکا دیدار کرد

نشست معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با جمعی از بانوان مسلمان ساکن آمریکا با موضوع «زنان مسلمان و چالش ها در جوامع غربی» برگزار شد .


به گزارش ایلنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در حاشیه شصت و ششمین نشست کمیسیون مقام زن در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک با جمعی از بانوان مسلمان آمریکا در محل نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.


معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در این نشست که با موضوع «زنان مسلمان و چالش‌ها در جوامع غربی» برگزار شد، با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه، یکی از مهمترین آسیب‌های عصر حاضر را متوجه جوانان، ارتباط زوجین با یکدیگر و رابطه والدین و فرزندان برشمرد. خزعلی گفت: فضای ناسالم رسانه‌های اجتماعی و جنگ‌های تبلیغاتی دشمن علیه خانواده‌های مسلمانان در ایجاد این مشکلات نقش دارد و به همین علت مقابله با این رویکرد، نیازمند تعامل و هم افزایی است.‌


زنان مسلمان ساکن آمریکا نیز در این نشست به شرح فعالیت‌های خود و مشکلاتی که با آن در جامعه غربی مواجه هستند، اشاره کردند. آنها تسهیل تردد و ارائه روادید به مسلمانان آمریکایی برای سفر به ایران، تولید محتوای ارزشی و دینی مناسب جهت بهره‌برداری در روند تربیتی کودکان مسلمان آمریکا و فراهم شدن امکان تحصیل مجازی در برخی دانشگاه‌های ایران را خواستار شدند.


 


انتهای پیام/

توصیه‌های وزیر امور خارجه به سفیر ایران در عمان
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا