آیا گوشی سامسونگ دارای کیفیت بهتری است یا گوشی شیائومی؟

به گزارش بدنا، یکی از بزرگ ترین سوالات افرادی که می خواهند گوشی سامسونگ یا شیائومی بخرند این است که کدام برند را خریداری نمایند؟ برای پاسخ دادن به این سوال می بایست مدل های مختلفی را مورد بررسی قرار داد. برای مثال اولین موردی که معمولا توسط افراد بررسی می شود کیفیت دوربین گوشی است. گوشی سامسونگ با توجه به مدل های مختلف، دوربین با رزولوشن بسیار مناسبی را دارد. در مقابل گوشی های شیائومی نیز دارای دوربین های با کیفیت با توجه به مدل گوشی دارند.

مورد بسیار مهمی که باید گفت کیفیت صفحه ی نمایش گوشی های سامسونگ و شیائومی است. برخورداری از فناوری به روز و مدرن در دستور کار هر دو شرکت قرار دارد و کیفیت صفحه نمایش گوشی های سامسونگ که اکثرا از فناوری AMOLED و گوشی های شیائومی با توجه به مدل های مختلف این گوشی ها مناسب است و رضایت کاربران را جلب می کند.

فروشگاه اینترنتی آلین لند + گوشی شیائومی در بازار

انواع گوشی های سامسونگ و شیائومی و ویژگی های آن ها

پرچمداران گوشی های سامسونگ از سری S می باشند و پرچمداران گوشی های شیائومی از سری Note. برای مقایسه دو مدل از گوشی های این کمپانی گوشی سامسونگ s20 و گوشی شیائومی ۱۰ ۵G  انتخاب شده است. طراحی هر دو گوشی با توجه به سلیقه ی کاربران بسیار خیره کننده است و کاربران را به خود جذب می کند. از نظر طراحی نمی توان ایراد خاصی را به این گوشی سامسونگ و شیائومی وارد دانست.

گوشی شیائومی فوق دو سیم کارته بوده و نسخه اندروید ۱۰ را دارا می باشد. در مقابل گوشی سامسونگ s20  نیز دو سیم کارته بوده و نسخه اندروید ۱۰ را دارا می باشد. هر دو کمپانی گوشی های خود را بر اساس سفارش سازی گوگل به مشتریان ارائه می دهند. هر دو مدل از گوشی های فوق از یک دوربین جلویی بهره مند هستند. گفتنی است که گوشی شیائومی نوت ۱۰ دارای دوربین پشتی چهار گانه و گوشی سامسونگ s20 دارای دوربین پشتی سه گانه است. دوربین چهار گانه گوشی شیائومی نوت ۱۰ به ترتیب از لنز های ۱۰۸، ۱۳، ۲، ۲ مگاپیکسلی برخوردار است. همچنین مدل فوق از گوشی سامسونگ از لنز های ۶۴، ۱۲، ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است. باتری گوشی شیائومی فوق دارای ظرفیتی برابر با ۴۷۸۰ میلی آمپر ساعتی است و گوشی سامسونگ فوق دارای ظرفیتی برابر با ۴۰۰۰ میلی آمپر است. باتری گوشی شیائومی فوق با استفاده از یک شارژر۳۰ واتی و باتری گوشی سامسونگ s20 با استفاده از یک شارژر ۲۵ پشتیبانی می گردد.

صباغیان: رئیس جمهور و وزرا در مرداد ماه باید به نمایندگان گزارش عملکردی ارائه کنند
هم اکنون بخوانید

در یک جمع بندی کلی و مختصر باید گفت که انتخاب هر مدل از گوشی های سامسونگ یا شیائومی با توجه به سلیقه و نیاز افراد خواهد بود و بهتر است برای انتخاب هر کدام از این برند ها به جای مشورت با افرادی که تخصص لازم و کافی را ندارند با افراد متخصص مشورت کرده و یا از طریق مجموعه هایی متخصصی مانند دیدنگار مشاوره دریافت کنید تا گوشی سامسونگ و یا گوشی شیائومی مناسبی را برای خود انتخاب نماید.

قیمت گوشی سامسونگ معقول تر است یا شیائومی؟

قیمت گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی با توجه به موارد مختلفی می تواند منحصر به فرد و همچنین دچار تغییرات شود. اولین موردی که سبب منحصر به فرد شدن قیمت گوشی های این دو کمپانی می گردد مدل گوشی می باشد. قیمت هر کدام از مدل های این دو کمپانی بسته به میان رده و یا پرچمدار بودن دارای تفاوت است. همچنین از جمله مواردی که باعث تغییر و یا منحصر به فرد شدن قیمت گوشی سامسونگ یا شیائومی می گردد ویژگی های آن ها می باشد. 

قطعا قیمت یک گوشی مانند گوشی سامسونگ یا گوشی شیائومی با امکانات و رابط کاربری پیشرفته با قیمت یک گوشی مناسب و نسبتا معمولی دارای تفاوت خواهد بود.

نکته ی بسیار مهمی که می بایست ذکر گردد این است که این گوشی ها به عنوان کالا های وارداتی وارد کشور می شوند و قیمت آن ها وابستگی بسیار زیادی به قیمت ارز دارد، با توجه به عدم ثبات اقتصادی حاکم بر کشور و همچنین نوسانات شدید قیمت ارز نمی توان قیمت دقیق این محصولات را ذکر کرد و افراد بهتر است برای دریافت قیمت های دقیق و صریح به نمایندگی های این دو کمپانی و یا فروشگاه های معتبر به صورت حضوری و غیر حضوری مراجعه نمایند.

چهار مزیت تجارت با فرآورده نفتی روسیه/ پیش‌بینی سود ۳ هزار میلیارد تومانی
هم اکنون بخوانید

خرید گوشی موبایل

طراحی گوشی های سامسونگ بهتر است یا شیائومی  

از جمله زمینه های رقابتی این دو کمپانی در طراحی محصولاتشان می باشد. امروزه شاهد عرضه گوشی های شیائومی با طراحی بسیار جذاب و خیره کننده با بازار هستیم که ظاهری بسیار شیک و جذاب دارند. در مقابل هم گوشی های عرضه شده توسط کمپانی سامسونگ دارای طراحی بسیار خارق العاده ای هستند و بسیار خوش ساخت می باشند. افراد با توجه به سلیقه و همچنین نیاز خود می توانند از بین گوشی های خوش ساخت سامسونگ و شیائومی انتخاب خوبی داشته باشند.

شرکت شیائومی معمولا برای محصولات خود از رنگ ساده و در عین حال جذاب استفاده می کند. در مقابل سامسونگ همچنین ایده ای را برای محصولات خود پیاده سازی کرده است اما در مدل های جدید این کمپانی شاهد استفاده از رنگ های مات هستیم که در نوع خود بسیار جالب توجه بوده و یک اقدام بسیار جذاب تلقی می گردد.

بهترین گوشی های هوشمند که برای اجرای بازی مناسب هستند

کدامیک از برند ها گوشی بهتری برای گیمر ها طراحی و عرضه کرده است؟

هر دو کمپانی شیائومی و سامسونگ در تلاش هستند تا بهترین محصول را برای گیمر ها ارائه دهند. بحث های مختلفی از نظر انتخاب گوشی برای گیمر ها وجود دارد. ابعاد صفحه نمایش، میزان ظرفیت باتری، قدرت سخت افزار و موارد مختلف دیگر.

گیمر ها می توانند از میان مدل های مختلفی که شرکت سامسونگ و شیائومی به بازار عرضه کرده است با توجه نیاز خود انتخاب کنند. همچنین افراد می توانند برای بررسی بهتر مدل ها و دریافت مشاوره با مجموعه ی دیدنگار در ارتباط باشند. مجموعه ی دیدنگار می تواند برای گیمر ها در انتخابشان کمک ها و مشاوره های خارق العاده ای ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا