لیگ کنفرانس اروپا| لسترسیتی و مارسی صعود کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا، چهار بازی برگزار شد که در پایان آنها، تیم‌های لسترسیتی، پی‌سی‌وی آیندهوون،  مارسی و بودو گلیمت به دور بعدی مسابقات راه یافتند.

در فرانسه تیم فوتبال رن مقابل میهمان انگلیسی‌اش تیم لسترسیتی با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد اما به خاطر باخت ۲ بر صفر بازی رفت در مجموع با نتیجه ۳ بر ۲ به روباه‌ها باخت و حذف شد.

بنجامین بوریگا در دقیقه ۸ و فلاوین تایت در دقیقه ۷۵ برای تیم رن گلزنی کردند و تنها گل لسترسیتی را هم وسلی فوفانا به ثمر رساند.

برخلاف رن، مارسی، دیگر نماینده فرانسه صعود کرد. این تیم که میهمان بازل بود، میزبان سوئیسی‌اش را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و با تکرار نتیجه بازی رفت در مجموع با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک جهارم نهایی شد.

دان اندویه در دقیقه ۶۲ گل نخست بازی را برای بازل به ثمر رساند اما در ادامه جنگیز اوندر در دقیقه ۷۴ و والنتین رانگیه در دقیقه ۳+۹۰ برای مارسی گلزنی کردند و ورق را به سود تیم تحت هدایت خورخه سامپائولی برگردانند.

در دو بازی دیگر تیم پی‌اس‌وی آیندهوون هلند همچون بازی رفت ۴ گل به میزبان خود کپنهاگن دانمارک زد اما برخلاف بازی رفت گلی دریافت نکرد تا در مجموع با نتیجه ۸ بر ۴ پیروز شود و صعود کند.

در آخرین بازی که به وقت‌های اضافه کشیده شد هم تیم بودو گلیمت نروژ در خانه آلکمار ۲-۲ مساوی کرد اما به خاطر برد ۲ بر یک در بازی رفت، در مجموع با نتیجه ۴ بر ۳ نماینده هلند را شکست داد و حذف کرد.

برگزاری دومین دوره مسابقات گل کوچک جام رسانه
هم اکنون بخوانید

 

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا