برگزاری آخرین شهرآورد قرن در آرامش و انضباط

رییس پلیس تهران بزرگ از برگزاری آخرین شهرآورد قرن در آرامش و انضباط خبرداد.


به گزارش ایلنا، سردار “حسین رحیمی” با قدر دانی از تماشاگران دو تیم بزرگ پایتخت و اینکه امیدواریم طرفداران دو تیم از تماشای بازی پرهیجان و دیدنی امروز لذت برده باشند، بیان داشت: با حضور فعال و هدفمند کارکنان انتظامی و ترافیکی، شهرآورد امروز در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.


وی افزود: در روزهای پایانی سال شاهد حجم عمده ای از برنامه ها، مناسبت ها و جشن های مختلف هستیم که در راستای اجرای هر چه بهتر این برنامه ها و مراسم، نیروی انتظامی در پایتخت با همه توان پای کار آمده است.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان داشت: همه تلاش ما برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و مقابله با ناهنجاری ها می باشد؛ چرا که ما خود را خدمتگزار مردم عزیزمان می دانیم.


سردار رحیمی در ادامه با اشاره به حضور گسترده شهروندان در بهشت زهرا سلام الله علیها، بیان داشت: طبق سنوات گذشته امسال نیز تعداد زیادی از شهروندان پایتخت با حضور در بهشت زهرا سلام الله علیها یاد شهدا و دیگر در گذشتگان خود را گرامی داشتند.


انتهای پیام/

احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در نهضت مسکن‌سازی برای دانشگاهیان دانشگاه تهران/ افتتاح مجتمع مسکونی اعضای هیأت علمی و کارکنان در منطقه ۲۲
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا