اهمیت و ضرورت بالای صندوق فروشگاهی

یکی از ملزومات فروشگاهی که در بسیاری از فروشگاه ها مورد توجه قرار گرفته، صندوق فروشگاهی است. وجود این صندوق باعث شده تا امر خرید و فروش کالا و محصولات مختلف، سرعت بیشتری پیدا کند. در حقیقت آنچه که باعث تمایز فروشگاه های امروزی از مغازه های قدیمی و کوچک شده، وجود همین تجهیزات به روز مثل صندوق است.


صندوق نه تنها سرعت بیشتری را در کسب و کار به وجود می آورد، بلکه آثار مثبت دیگری هم دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد. با این وجود می توانیم بگوییم صندوق فروشگاهی از اهمیت و ضرورت بالایی برخوردار می باشد.


صندوق پوز، یکی از مهمترین صندوق فروشگاهی


یکی از پرکاربردترین و مهمترین انواع صندوق فروشگاهی، صندوق پوز به همراه نرم افزار حسابداری پرنس است. حتما نام این صندوق را زیاد شنیده اید. این دستگاه دارای مجموعه ای از نرم افزارها و سخت افزارها بوده و قابلیت اتصال به پایانه های پرداخت را دارد.


انواع سیستم های فروش نظیر نرم افزار رستوران زعفران نیز قابلیت اجرا در این صندوق را داشته و لذا این دستگاه از این نظر، حائز اهمیت و توجه می باشد.


صندوق پوز نه تنها محاسبات مربوط به قیمت را به طور دقیق و بدون اشتباه انجام می دهد، بلکه اطلاعاتی مثل اطلاعات مربوط به فروش روزانه یا موجودی محصولات را هم ارائه خواهد داد.


 


مناسب برای این فروشگاه ها


آیا میدانید صندوق فروشگاهی پوز دقیقا در چه فروشگاه هایی کاربرد دارد؟ این صندوق که حالا ضرورت آن بر همه فروشگاه ها اثبات گردیده، در تعداد زیادی از آنها رواج یافته است. در حقیقت می توان گفت صندوق پوز برای فروشگاه هایی از قبیل این موارد، کاربرد داشته و سهولت در امر خرید و فروش را برای هر یک از آنها به ارمغان آورده است:


  • فروشگاه های لباس فروشی
  • فروشگاه های کیف و کفش
  • فروشگاه های محصولات غذایی
  • سوپرمارکت ها
  • مراکز فروش خشکبار
  • اغذیه فروشی ها
  • رستوران ها
  • قنادی ها
  • داروخانه ها


معرفی جدیدترین صندوق پوز


حتما تا به حال با صندوق پوز، زیاد برخورد داشته اید. خوب است بدانید این صندوق که حالا به یاری فروشندگان آمده و آنها را در امر فروش یاری می رساند، تنها محدود به یک مدل نیست. بلکه مدل های متنوعی را از آن شاهد هستیم. اکنون مدلی جدید از این محصول به بازار فروش راه یافته که به شدت مورد توجه مخاطبان واقع شده است.


این محصول، صندوق پوز تاچ (پوز لمسی) است که در مقایسه با دستگاه های پوز قدیمی، امتیازات بیشتری دارد. به همین دلیل هم با محبوبیت بیشتری مواجه گردیده است. در ادامه به امتیازات خوب آن اشاره خواهیم کرد:


  • از یک طراحی ظاهری زیبا برخوردار بوده و بنابراین تاثیر ظاهری مطلوبی را در فروشگاه خواهد داشت.
  • این صندوق مانند گوشی های لمسی، فاقد هر نوع کیبورد است. یعنی عملکرد آن به صورت لمسی بوده و هیچ دکمه ای برای فشردن در آن وجود ندارد.
  • صندوق پوز تاچ این امکان را به شما می دهد تا به راحتی با آن کار کنید. در واقع سرعت ناشی از کار با این دستگاه، به مراتب، بیشتر از سرعت کار با دستگاه پوز معمولی است.
  • یکی دیگر از مزیت های خوب این صندوق این است که باعث افزایش سرعت کاربران نیز شده و از معطل شدن مشتریان نیز جلوگیری خواهد کرد.


2


صندوق فروشگاهی لمسی


کارایی های خوب این دستگاه


با خریداری صندوق فروشگاهی در تهران شرکت پژواک سپاهان که از کارایی های مثبتی برخوردار می شوید و همین موضوع باعث شده تا شاهد کاربرد گسترده این صندوق در حوزه های فروش باشیم. یکی از کارایی های خوب این دستگاه این است که با مجهز بودن به سیستم هایی مثل اسکنر بارکد، بارکد روی محصولات را خوانده و از این طریق، منجر به ثبت اطلاعات محصول در سیستم می شود.


 این صندوق، اطلاعات دقیق و همه جانبه ای را در اختیارتان قرار می دهد. یعنی با آن به آمار فروش روزانه و ماهانه محصولات، موجودی انبار، میزان فروش و درآمد دست خواهید یافت.


البته این صندوق، کارایی دیگری هم دارد و آن هم این است که تراکنش ها را به طور دقیق ثبت کرده و از این طریق، تجربه خوشایندی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. گزارش گیری، امکان ذخیره و ثبت اطلاعات مربوط به خرید و فروش، ثبت داده های مشتریان به منظور برقراری ارتباط با آنها از طریق سیستم های پیامکی و کاهش خطاهای فردی در ردیف های بعدی لیست قرار داشته و حاکی از کارایی این دستگاه می باشند.


صندوق مناسب برای کسب و کارهای کوچک


آیا میدانید بهترین و مناسب ترین صندوق برای کسب و کارهای کوچک، کدام است؟ بله صندوق پوز یکی از بهترین صندوق های فروشگاهی است، اما فقط برای فروشگاه های بزرگ. صندوقی که برای مغازه ها و یا کسب و کارهای کوچک، گزینه مناسبی به نظر می رسد، صندوق ای سی آر است.


این صندوق از صفحه نمایشی نسبتا کوچک برخوردار بوده و مجهز به کشوی پول، پرینتر و کیبورد می باشد. کار با این صندوق، ساده بوده و پیچیدگی ندارد. اصلا به همین دلیل هم قیمت صندوق فروشگاهی ای سی آر در مقایسه با صندوق پوز، مناسب تر گزارش شده است.


لازم است بدانید این صندوق، فقط برای ثبت فروش به کارتان آمده و برای حسابداری یا موجودی کالا باید به دنبال سیستم های دیگری باشید.


3


صندوق فروشگاهی تاچ


نظارت موثر بر فروش


هر یک از صندوق های فروشگاهی با حضور خود در فروشگاه های مختلف باعث شده اند تا نظارت موثر و مستمری بر روی فرایند فروش صورت گیرد. در گذشته که هنوز پای این صندوق ها به فروشگاه ها باز نشده بود، محدودیت ها بیشتر بود. اما حالا این محدودیت ها از سر راه برداشته شده اند. اکنون با بهره گیری از انواع صندوق فروشگاهی می توانید نظارت همه جانبه ای را اعمال کرده و به پیامدهای مثبت حاصل از آن دست یابید.


افزایش سود و درآمد


یکی دیگر از پیامدهای مثبت حاصل از صندوق فروشگاهی این است که به سود و درآمد بیشتر دست پیدا خواهید کرد. حتما می پرسید چطور؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم صندوق ها محاسبات را به صورت سیستمی و با کمترین درصد خطا انجام می دهند. یعنی ریسک محاسباتی این دستگاه ها، کمتر از ریسک محاسباتی نیروهای انسانی است.


در گذشته به دلیل نبود امکانات، فروشندگان باید محاسبات را به صورت دستی انجام می دهند. این کار توام با آثار سوء مثل خطا در محاسبات بود. اما حالا صندوق ها تمام محاسبات را انجام داده و لذا با کاهش خطا، درصد سود و درآمد، افزایش می یابد.


پایان رپرتاژ آگهی

نقش فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی به عنوان رهبران میانی تحول‌گرا برای تبیین حقایق و حرکت به سوی آرمان‌های مورد نظر در گام دوم انقلاب
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا