دولت آرامش و ثبات لازم برای شب عید را در بازار برای مردم فراهم کند

نماینده مردم بروجن در مجلس از دولت خواست تا ثبات و آرامش لازم را در آستانه شب عید برای مردم و بازار فراهم کند.


به گزارش ایلنا، امیرقلی جعفری بروجنی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم نمودن قتل عام شیعیان در عربستان سعودی طی تذکری به دولت، گفت: ما در شب عید قرار داریم، مردم و بازار نیاز به ثبات و آرامش دارند بنابراین خواهشمندم با نظارت های مستمر و با تدبیر این آرامش را حفظ کنید.


نماینده مردم بروجن در مجلس در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی، در خصوص اشکالات زیرساختی مسکن مهر بروجن، اظهار کرد: عدم تحقق وعده های قبلی در مورد مشکل مردم ساکن در این شهرک ها موجب بروز مشکلاتی شده که می خواهم این مسائل سریع تر حل شود.


وی همچنین در تذکری دیگر به رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک های تجارت و صادرات، بیان کرد: آنچه به عنوان تعدیل شعب در حال انجام است ناعادلانه بوده در حالی که در برخی بخش ها این تعدیل صورت نگرفته است، همین طور که یک شعبه در شهر نغمه بسته شده و مشکلاتی را به وجود آورده است.


جعفری در تذکر دیگری از وزیر نیرو خواست تا در مورد فاضلاب شهر سفید دشت اقدامات لازم را انجام دهد.


این نماینده مردم در مجلس همچنین درتذکری به وزیر بهداشت و درمان، گفت: اقدامات لازم برای بیمارستان ولیعصر بروجن و پانسیون پزشکان و عمل به تعهدات این وزارتخانه در خصوص پروژه های خیرین را انجام دهد. امیدوارم دولت با عمل به تعهدات خود در قبال خیرین بیمارستان ساز به مردم این منطقه کمک کند.

«اوکازیو کورتز» بار دیگر به مجلس نمایندگان راه یافت
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا