۱۲۰۰۰ پروژه آماده پریمیر: دانلود از تایم کد TimeCode


پروژه آماده پریمیر امروزه به یکی از ابزارهای جدانشدنی تدوینگران حرفه ای فیلم و کلیپ تبدیل شده است.


اگر شما هم یک تدوینگر حرفه ای هستید حتما با نرم افزار پریمیر و پروژه های آماده حرفه ای آن سر و کار دارید. در این مقاله نیز ما می خواهیم سایت تایم کد که یکی از بزرگ‌ترین منابع ایرانی دانلود پروژه های آماده پریمیر است، را به شما معرفی کنیم.  


برای دانلود ۱۲۰۰۰ هزار پروژه آماده پریمیر از تایم کد اینجا کلیک کنید!


پروژه آماده پریمیر چیست؟


پروژه آماده، همان‌طور که از اسم آن نیز پیدا است، پروژه ای است که قبلا توسط یک فرد حرفه ای و مسلط به پریمیر ساخته شده است و شما می توانید با جایگذاری تصاویر، ویدیوها و موسیقی های مد نظر خود در این پروژه آماده، در سریع ترین زمان ممکن یک پروژه حرفه ای ویدیویی ساخته و خروجی دلخواه از آن بگیرید.


تایم کد مرجع پروژه آماده پریمیر در ایران


سایت تایم کد یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین سایت های پروژه های ویدیویی در ایران می باشد که علاوه بر پروژه های آماده پریمیر، در زمینه پروژه آماده افتر افکت و سایر نرم افزارهای ویدیویی نیز فعالیت می کند.


در دسته بندی پروژه های پریمیر سایت تایم کد، شما می توانید به بیش از ۱۲۰۰۰ پروژه حرفه ای دسترسی داشته باشید.


از مزیت های مهم تایم کد نسبت به سایر وب‌سایت های ایرانی، آپدیت روزانه سایت با پروژه های به‌روز و از مطرح ترین سایت های جهان می باشد.


به عبارتی شما با عضویت در سایت تایم کد، می توانید به فایل های سایت های مطرحی مانند Envato, Envato Elements, MotionArray و … نیز دسترسی داشته باشید.


پذیرایی اینترنتی از زوار مسجد جمکران در نیمه شعبان
هم اکنون بخوانید

پروژه دلخواه خود را از تایم کد بخواهید!


یکی دیگر از خدماتی که سایت تایم کد را از سایر سایت های ایرانی متمایز می کند، بخش درخواست پروژه های اختصاصی می باشد.


شما با استفاده از این فرم که بعد از عضویت در سایت برایتان فعال می شود، می توانید پروژه دلخواه خود را که در سایت های معروف مانند Envato, MotionArray و … دیده اید، به همراه لینک پروژه مورد‌نظر ثبت کنید و بعد از مدت اندکی، لینک دانلود پروژه را دریافت کنید.


چگونه پروژه های دانلود شده را ویرایش کنیم؟


همان‌طور که در بخش های ابتدایی مقاله هم گفتیم، استفاده از این پروژه ها بسیار آسان است. کافی است بعد از دانلود پروژه، روی فایل اصلی پروژه دابل کلیک کنید تا فایل توسط نرم افزار پریمیر باز شود.


بعد از باز شدن پروژه در پریمیر، از منوی Windows گزینه Projects و سپس روی پروژه جاری کلیک کنید تا پنجره مربوط به آن باز شود.


2


در پنجره Projects و با استفاده از پوشه ای که معمولا Placeholders یا Edit نام‌گذاری می شود، می توانید محتویات پروژه را پیدا کرده و فایل های خود را با فایل های پیش‌فرض پروژه آماده جایگذاری کنید.


بعد از این مرحله کافی است که پروژه پریمیر خود را به صورت Mp4 خروجی بگیرید و یک تیزر یا کلیپ کاملا حرفه ای را تولید کنید.


آیا پروژه های آماده پریمیر قابلیت سفارشی سازی دارند؟


بله تمامی پروژه های آماده این قابلیت را دارند که به صورت کامل سفارشی سازی شوند. شما علاوه بر جایگذاری فایل های خود با فایل های اصلی پروژه، می توانید موارد و آیتم های مورد نیاز خود را نیز به پروژه اضافه کرده و یا هر تغییر دلخواه دیگری را اعمال کنید.

واردات دارو و ملزومات پزشکی ما ۲۰۰۰ برابر واردات از کانال مالی سوئیس است
هم اکنون بخوانید


چگونه از پروژه پریمیر خروجی بگیریم؟


برای خروجی گرفتن از پروژه کافی است به منوی File بروید و سپس گزینه Export و بعد از آن Media را کلیک کنید.


3


در این مرحله به پنجره ای هدایت خواهید شد که تنظیمات مربوط به خروجی در آنجا قرار دارد. از بخش Format گزینه H.264 را انتخاب کرده و بر روی دکمه Export کلیک کنید.


رایج ترین پروژه های پریمیر که بیشترین استفاده را دارند!


برخی از پروژه های آماده پریمیر نسبت به سایر پروژه ها، دانلود بالاتری دارند و به همین دلیل شما در این موضوعات به پروژه های متنوع تری نیز دسترسی دارید. ما در اینجا سعی کرده ایم چند تا از این موضوعات پر طرفدار را برای شما لیست کنیم:


  • پروژه آماده پریمیر معرفی پیج اینستاگرام
  • پروژه پریمیر استوری اینستاگرام
  • پروژه لوگو پریمیر
  • پروژه آماده اسلایدشو پریمیر
  • پروژه پریمیر کودک
  • پروژه کلیپ پریمیر
  • پروژه پریمیر کرونا
  • و…


جمع بندی نهایی و یک پیشنهاد به شما


بدون شک تهیه پروژه آماده پریمیر از سایت های ایرانی مانند تایم کد، هزینه به مراتب کمتری نسبت به دانلود این پروژه ها از سایت های خارجی دارد. چون هر کدام از این پروژه ها در سایت های خارجی چندین دلار قیمت دارد و جدای از دردسرهای خرید دلاری، هزینه بالایی نیز برای شما به همراه دارد.


در حالی که سایت تایم کد علاوه بر پروژه های رایگان متعددی که دارد، با کمترین هزینه این امکان را فراهم کرده است تا به هزاران پروژه پریمیر حرفه ای دسترسی داشته باشید.


دعوت میکنیم هم اکنون عضو سایت تایم کد شده و از طرح های ویژه این سایت استفاده کنید.


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =

دکمه بازگشت به بالا