ایران در تلافی کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی ساکت نمی‌نشیند/ انتقاد به سکوت رسانه‌های جهان نسبت به جنایت روز گذشته در عربستان سعودی

رئیس شورای شهر تهران گفت: ایران اسلامی در تلافی کردن جنایات رژیم صهیونیستی ساکت نمی‌نشیند و حرکت خود را به موقع انجام می‌دهد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در ابتدای پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: نزدیک شدن به ایام نیمه شعبان را گرامی می‌داریم و امیدواریم شاهد ظهور حضرت ولیعصر باشیم. امروز ۲۲ اسفند ماه سالروز صدور فرمان حضرت امام مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی است. 


او ادامه داد: بنیاد شهید برای رسیدگی به امور خانواده شهدا به فرمان امام تاسیس شد و از آن سال تاکنون به وظیفه خود عمل می‌کند. امیدواریم هم در این راه و هم در گسترش فلسفه شهادت و ایثارگری پیشرو و موفق باشند. 


چمران در ادامه با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان گفت: روز جوان را به همه جوانان کشور تبریک می‌گویم. برخورداری از نسل جوان نعمتی است که در کشور از آن برخورداریم و باید از این نعمت بهترین استفاده را داشته باشیم. انشالله همه جوانان ما عاقبت به خیر شوند. 


رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به بمباران مرکز جاسوسی اسرائیل در اربیل عراق گفت: ساعت یک و ۲۰ دقیقه امروز مرکز جاسوسی اسرائیل در اربیل عراق موشک باران شد. اسرائیلی‌ها در این موارد خودنگه دار هستند و اخبار خود را نشر نمی‌دهند. اینجا مرکز جاسوسی موساد در اربیل عراق بوده و با ۱۲ موشک به انتقام شهادت دو تن از همرزمان ما در حومه شهر دمشق هدف قرار گرفت. 

بایدها و نبایدهای تغذیه‌ای در بیماران مبتلا به سرطان
هم اکنون بخوانید


او ادامه داد: انشالله متوجه شوند که ایران اسلامی در تلافی کردن جنایات رژیم صهیونیستی ساکت نمی‌نشیند و حرکت خود را به موقع انجام می‌دهد. 


چمران در ادامه با اشاره به ایامی که موج تبلیغاتی و جنگ تبلیغاتی در دنیا به نفع اوکراینی‌ها شروع شده است، گفت: دیروز در عربستان ۸۱ نفر را گردن زدند. همان دنیایی که برای عده دیگری اینهمه دل می‌سوزاند صدایش در نمی‌آید که حقوق بشر کجاست و چگونه است که ۸۱ نفر را در یک زمان و با روش‌های قرون وسطایی گردن می‌زنند و کسی هم حرفی نمی‌زند چرا که زیر چتر آمریکا قرار گرفتند و باید مستثنی باشند. 


رئیس شورای شهر تهران افزود: سعودی‌ها در یک ماه گذشته حداقل ۴۷ کودک یمنی را با بمباران خود کشته‌اند و چون مسلمان هستند صدای کسی در نیامد. انشالله خداوند چشمان ما را برای شناختن سرزمینمان باز کند و بتوانیم سرزمینی آبادتر را تحویل نسل‌های آینده دهیم.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا