آلگری: موراتا یکی از فنی‌ترین مهاجمان فوتبال اروپاست/ نمی‌دانم تکلیف دیبالا چه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پس از پیروزی ۳ بر یک مردانش در بازی شنبه شب در خانه سامپدوریا در هفته بیست‌و‌نهم سری A که با دو گل آلوارو موراتا و گل به خودی بازیکن حریف رقم خورد، به تمجید از این مهاجم اسپانیایی بانوی پیر پرداخت و به شبکه DAZN گفت: آلوارو از لحاظ فنی یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپاست. اگر قرار باشد از او در حالتی که پشت به دروازه است بازی بگیرید، به دردسر می‌افتد اما اگر اجازه دهید کمی در عرض بازی کند و فضا داشته باشد تا به مرکز برود، با ویژگی‌هایی که خاص خودش است، می‌تواند عالی بازی کند.

آلگری افزود: تیم ما از نظر فنی امروز عالی بود. با این حال لازم است که در زمینه کنترل بازی عملکردمان را ارتقا دهیم چون هنوز برای بالا و پایین بردن ضرباهنگ بازی مشکل داریم. باید بهتر از این درک کنیم چه زمانی وقت سرعت دادن به بازی است و چه زمانی وقت صبور بودن و پایین آوردن سرعت آن. سامپدوریا حریف دست و پا بسته‌ای نیست اما ما به این نتیجه برای تثبیت جایگاه‌مان در رده چهارم و آماده شدن برای بازی مقابل ویارئال به بهترین شکل ممکن، نیاز داشتیم.

آلگری بار دیگر با تأکید بر اینکه تیمش در کورس قهرمانی سری A نیست، در پاسخ به این سؤال که آیا قهرمانی تیمش محتمل‌تر است یا تمدید قرارداد پائولو دیبالا – مهاجم آرژانتینی که قراردادش در انتهای فصل منقضی می‌شود و هنوز خبری از تمدید آن نیست – تأکید کرد: نمی‌دانم. پائولو دارد درباره این موضوع با باشگاه صحبت می‌کند. امیدوارم که او را برای بازی چهارشنبه در اختیار داشته باشیم.

والیبال باشگاه‌های آسیا| پیروزی آسان شهداب مقابل الریان قطر
هم اکنون بخوانید

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا