تجهیز ۲ بیمارستان جدید در ارومیه

به همت هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، بیمارستان پیرانشهر تجهیز و بیمارستان شهید راثی شاهین دژ برای چندین سال بی نیاز از تخت بیمارستانی خواهد شد.


به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، ناصر مسعودی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی درخصوص تجهیز ۲ بیمارستان شهید راثی شاهین دژ و پیرانشهر با مساعدت هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، گفت: تجهیزات پزشکی همانند انواع تخت‌های ویژه و بزرگسال به همراه دستگاه‌های ونتیلاتور، سی تی اسکن، ماموگرافی و دستگاه‌های دیجیتال تصویر برداری و تشخیصی، سونوگرافی، مانیتورینگ ثابت، سانترال، پرتابل، برانکارد، پالس اکسمتر و… توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی برای فاز دوم بیمارستان شهید راثی شاهین دژ تامین و ارسال شده است. 


وی با اشاره به تامین انواع تخت‌های ویژه CCU -ICU، تخت عمل جراحی، تخت بزرگسال و تخت احیا نوزاد، توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران برای بیمارستان شهید راثی شاهین دژ، ادامه داد: با اتمام این طرح تعداد تخت‌های این بیمارستان افزایش پیدا کرده و نیاز تخت بیمارستانی این شهرستان را برای چندین سال آینده نیز بر طرف خواهد کرد. 


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی، یادآور شد: فاز دوم بیمارستان شهید راثی در چهار طبقه دارای بخش‌های مختلف آزمایشگاهی، چشم پزشکی، مغز و اعصاب، زنان زایمان، ارتوپدی و بخش‌های مراقبت ویژه است که خوشبختانه بسیاری از تجهیزات مربوطه به هریک از بخش‌ها نیز تهیه و تامین شده است. 


مسعودی همچنین در مورد تجهیز بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان پیرانشهر توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، عنوان کرد: این بیمارستان در سه طبقه دارای بخش‌هایی چون اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه، دیالیز، بخش جراحی مراقبت‌های ویژه جراحی و نوزادان، زایمان وCCU و… است که با همکاری هیات امنای صرفه جویی ارزی تجهیز و به عنوان بزرگ‌ترین پروژه سلامت منطقه خدمت‌رسانی خواهد کرد. 

افت تحصیلی درس ریاضی با آموزش غیرحضوری
هم اکنون بخوانید


وی خاطرنشان کرد: تجهیزاتی که هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران برای بیمارستان پیرانشهر ارسال کرده است، جزو دستگاه‌های با کیفیت محسوب می‌شوند، بنابراین وجود دستگاه‌های جدید و به روز منجر شده تا خدمات به صورت کامل و تخصصی به بیماران ارائه شود که به تبع آن از آمار مرگ و میر و سایر مشکلات نیز کاسته می‌شود. 


گفتنی است، تاکنون تجهیزات تحویلی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران برای بیمارستان پیرانشهر ارومیه شامل ۶۴ تخت بیمارستانی از انواع مختلف، دستگاه‌های ونتیلاتور پرتابل، بزرگسال و نوزاد، مانیتورینگ ثابت، سانترال و پرتابل به همراه دستگاه‌های سی تی اسکن، ماشین بیهوشی، رادیولولوژی، سونوگرافی، دستگاه‌های تصویربرداری و… است.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا