مدیر تیم آلومینیوم: نتایج ما مطابق انتظار نبوده اما باید نگاهی واقع‌بینانه داشته باشیم/ بازی با پرسپولیس برای ما و هواداران جذاب است

حمیدرضا امیدوار درباره نتایج ضعیف آلومینیوم اراک در هفته‌های گذشته لیگ برتر و ناکامی این تیم در کسب پیروزی ظرف ۱۲ هفته گذشته لیگ برتر،‌ به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: نتایج تیم در هفته‌های گذشته مطابق انتظارات نبوده است،‌ اما نسبت به نتایج آلومینیوم باید نگاهی واقع‌بینانه و منطقی داشته باشیم. در نیم‌فصل اول امتیازات خوبی به دست آوردیم و همین باعث افزایش انتظارات از آلومینیوم شد. نتایج تیم پستی و بلندی دارد و فعلاً در پستی‌های آن گیر کرده‌ایم.

وی در مورد احتمال سقوط آلومینیوم به رده دوازدهم، در پایان هفته بیست‌ودوم لیگ اظهار داشت: شرایط جدول با یک برد تغییر می‌کند و هنوز ۹ بازی تا پایان فصل باقی مانده است. نگاه‌ها نسبت به آلومینیوم باید منطقی باشد و ۱۵ تیم دیگر هم تلاش می‌کنند موقعیت خوبی در جدول داشته باشند. برای کسب نتایج خوب و خوشحالی مردم اراک و کارگران کارخانه آلومینیوم، تلاش خود را می‌کنیم. بازیکنان ما همدل هستند تا با ارائه بازی خوب برابر ذوب‌آهن، از شرایط فعلی خارج شویم.

 

مدیر تیم آلومینیوم اراک راجع به دلیل روند ضعیف شاگردان رسول خطیبی بیان کرد: تعدادی از بازیکنان آلومینیوم در هفته‌های گذشته به ویروس کرونا مبتلا شدند و بدن آنها با ابتلا به این ویروس ضعیف شد. این بازیکنان از شرایط آرمانی دور بودند که حالا شرایط خوبی دارند. یکی دو بازیکن ما دچار مصدومیت شده‌اند که کادر پزشکی تلاش می‌کنند آنها را به بازی با ذوب‌آهن برسانند.

امیدوار درباره رویارویی با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تصریح کرد: اگر قرار باشد در جام حذفی موفق باشیم، باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و فرقی میان رقیب ضعیف و قوی وجود ندارد. دیدار با پرسپولیس هم برای ما و هواداران آلومینیوم جذاب خواهد بود. این پنجمین بازی ما با این تیم خواهد بود و دو بار برابر پرسپولیس پیروز شده‌ایم. این مسابقه برای ما ویژه است و تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم.

مورایس: حمایت هواداران سپاهان فوق‌العاده بود/ لیاقت پیروزی مقابل نساجی را داشتیم
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا