مدال برنز المپیک لندن به کشتی‌گیر آمریکایی رسید؛ کمیل قاسمی همچنان در انتظار طلا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ترول دلاگنف سنگین وزن سابق آمریکا و مربی کنونی تیم هاسکر دانشگاه نبراسکا روز گذشته مدال برنز سنگین وزن المپیک ۲۰۱۲ لندن را با حضور نماینده  کمیته بین‌المللی المپیک و همچنین ریچ بندر مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا دریافت کرد.

این کشتی‌گیر در مرحله نیمه نهایی المپیک ۲۰۱۲ لندن به آرتور تایمازوف ازبکستانی باخت و سپس در کشتی سوم پنجمی مغلوب کمیل قاسمی از کشورمان شد تا در جایگاه پنجم قرار بگیرد. با مثبت شدن تست دوپینگ آرتور تایمازوف و داوید مادزمانشویلی نفرات اول و دوم کشتی آزاد سنگین وزن المپیک ۲۰۱۲، کمیته بین‌المللی المپیک رسما اعلام کرد که طلای این دسته به صورت مشترک از آن کمیل قاسمی و بلال ماخوف روس که در جایگاه‌های سوم مشترک قرار گرفته بودند، خواهد رسید. به این ترتیب دو مدال برنز هم از آن کشتی‌گیرانی شد که در این رقابت‌ها پنجم شده بودند.

روز گذشته صفحه اینستاگرامی باشگاه هاسکر دانشگاه نبراسکا این خبر را با انتشار عکسی رسانه‌ای کرد و سپس فدراسیون کشتی روسیه آن را بازتاب داد.

این در حالی است که کمیل قاسمی مدال برنز المپیکش را به کمیته بین‌المللی المپیک داده اما هنوز مدال طلایش را دریافت نکرده است.

دلاگنف متولد صوفیه بلغارستان است که همراه با خانواده‌اش در ۴ سالگی به آمریکا مهاجرت کرده‌اند. او درواقع کشتی‌گیر بلغارستانی الاصل تیم آمریکا بوده است.

 

انتهای پیام/

دیدار تاج با رئیس فدراسیون فوتبال کویت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =

دکمه بازگشت به بالا