وقتی مسئولان بیدار باشند؛ مردم راحت می‌خوابند

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: اگر مسئولان بیدار باشند مردم راحت می خوابند اما اگر مسئول بخوابد مردم خواب راحت نخواهند داشت.


به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله سید کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تهران که عصر امروز با حضور استاندار تهران، سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و معاونان استاندار و فرمانداران شهرستان های استان تهران برگزار شد، گفت: نظام ما باید فساد ستیز باشد و نسبت به مفسد و فساد بصیرت داشته باشد و کار را به موقع انجام دهد.لازمه حساسیت نسبت به فساد، مفسد، فرد کم کار و … “بصیرت” است.


وی با اشاره به ویژگی دیگر حضرت عباس (ع) گفت: ایشان صلابت در ایمان داشتند. مهم است که ایمان اینقدر قوی باشد که پول و مقام او را تحت تاثیر قرار ندهد. مجاهد بودن یکی دیگر از ویژگی های حضرت عباس(ع) بود.


او افزود: از نظر فرهنگی اگرچه گاهی بدحجابی به صورت تک و توک دیده می شود اما همان روحیه جوانان دفاع مقدس در جوانان ما وجود دارد. انقلاب نماز آورد در کنار نماز عزت استقلال و … آورد و همچنان رو به پیش است و جهاد تبیین یعنی مسئولان خدمات را برای مردم بگویند.


خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:قانون اساسی اعتبارش به امضای ولایت است ما ولایتمدار هستیم و باید این باور را به عنوان یک سرمایه حفظ کنیم.


وی ادامه داد: امروز یک رئیس جمهور معتقد، مومن، جهادی، پرتلاش خستگی ناپذیر و تحول گرا پا بر عرصه میدان گذاشته و مسئولان نیز باید این گونه باشند.اگر مسئولان بیدار باشند مردم راحت می خوابند اما اگر مسئول بخوابد مردم خواب راحت نخواهند داشت. دولت جدید با آهنگ تحول با اعتقاد به انقلاب، ولایت و آخرت پای کار آمده و با اعتقاد به اینکه مردم را فقط برای رای نمی خواهند در مسیر تحول کار می کنند.

بزرگترین لجستیک تاریخ در راهپیمایی اربعین شکل گرفته است
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا