دستگاه قضایی جزو دستگاه‌های پیشگام در باب تکریم ایثارگران است

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تاکید کرد: دستگاه قضایی جزو دستگاه‌های پیشگام کشور در باب تکریم ایثارگران است.


به گزارش ایلنا، محمدباقر الفت، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در دیدار جمعی از جانبازان و ایثارگران سرافراز دوران دفاع مقدس با رئیس قوه قضاییه، ضمن قدردانی از توجه ویژه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به جامعه ایثارگران خصوصاً ایثارگران دستگاه قضا گفت: دستگاه قضایی جزو دستگاه‌های پیشگام کشور در باب تکریم ایثارگران است.


وی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات مدیریت امور ایثارگران قوه قضاییه طی سال ۱۴۰۰ در حوزه‌های مالی، اداری و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد پرداخت.


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تعداد شهدا، خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران قوه قضاییه را قریب به ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از مجموع دو هزار و ۸۰۰ جانباز دستگاه قضا، هم‌اکنون هزار و ۷۳۰ نفر در حال خدمت‌رسانی به مردم و مابقی بازنشسته هستند.


به گفته الفت، معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه‌‎هایی همچون نامگذاری ساختمان‌های دادگستری به نام شهدای دستگاه قضا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان قوه قضاییه و اتخاذ تدابیری برای سهولت در انجام امور ایثارگران دستگاه قضا را در دستورکار خود دارد.


انتهای پیام/

توضیح قاضی شهریاری درباره کشف جسد زنی به نام «دنیا» در تهران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا