یگانه‌جعفری: ۸ بار قهرمان کشور شدم یک بار هم مسابقات آسیایی نرفتم/ از سبک کشتی‌ام خوش‌شان نمی‌آمد

محمدمهدی یگانه جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضور باجرانگ در لپوصحرا و تمرین مشترک با این کشتی‌گیر هندی اظهار داشت: ظاهرا باجرانگ با حسن یزدانی تماس گرفته و گفته نزدیک مسابقات آسیایی است و بدنش آماده نیست. به همین علت خواسته که به ایران بیاید و اینجا در جویبار تمرین کند.

وی که در اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی در مسابقات قهرمان کشوری در وزن ۷۰ کیلوگرم قهرمان کشور شده، در مورد وضعیت خودش تصریح کرد: وزنم برای ۷۰ کیلو ایده‌آل است و اکنون به مسابقات قهرمانی آسیا فکر می‌کنم.

این کشتی‌گیر ۳۰ ساله مازندرانی با اشاره به اینکه برای اولین بار قرار است ملی‌پوش ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد، تصریح کرد: زیاد اسمم برای شرکت در این رقابت‌ها رد شد، اما رسول خادم، من را نفرستاد. یک هفته ماندهبه آسیایی، مسعود اسماعیل‌پور جای من را گرفت. میثم نصیری رفیقن است، اما  در دو آسیایی هم او را جای من فرستادند. ۸ دوره قهرمان کشور شدم اما به هرشکل قسمت نبود که به مسابقات قهرمانی آسیا بروم. حتما از سبک کشتی‌ام خوش‌شان نمی‌آمد.

یگانه جعفری در مورد اینکه چقدر برای این آسیایی و ماندن در چرخه انگیزه دارد، تاکید کرد: اگر انگیزه نداشتم در ۳۰ سالگی به این شکل تمرین نمی‌کردم که قهرمان کشور شوم. باتوجه به اینکه اعلام شد نفرات برتر قهرمانی کشور به آسیایی می‌روند، من تلاش کردم که قهرمان شوم و حالا برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات قهرمانی آسیا تمرین می‌کنم.

این کشتی‌گیر در پاسخ به این سوال که باتوجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی امکان تغییر وزنش وجود دارد؟، گفت: فعلا کل تمرکزم روی وزن ۷۰ کیلو و قهرمانی آسیاست. بعد از آسیایی باید دید نظر کادرفنی تیم ملی چیست.

لیگ برتر تنیس روی میز بانوان| صدرنشینی شهرداری شهر بابک در پایان مرحله دوم
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا