باقرپسند: ‌تارتار فشارها را به تیم انتقال نداد/ در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم

سعید باقرپسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی تیمش برابر پدیده مشهد گفت: تیم ما در نیم‌فصل دوم از لحاظ فنی روند خوبی را طی کرد و در بازی‌های گذشته از جمله دیدار با استقلال و سپاهان اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم. می‌دانستیم از بازی با پدیده چه می‌خواستیم و محکوم به کسب ۳ امتیاز بودیم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد.

وی در خصوص گلی که در این بازی به ثمر رساند، عنوان کرد:‌ در آن صحنه با زرنگی توپ را از میلاد فراهانی گلر حریف گرفتم و تبدیل به گل کردم. خوشحالم که در برد تیمم نقش داشتم ولی گرفتن ۳ امتیاز از هر چیزی مهمتر بود.

باقرپسند در خصوص نتایج نه چندان خوب ذوب‌آهن در این فصل گفت: در تیم فصل اول در این تیم نبودم ولی فکر می‌کنم ذوب‌آهن در خیلی از بازی‌ها با بدشانسی مواجه شد و می‌توانست جایگاه بهتری داشته باشد. مهدی تارتار هم فشارهای زیادی را تحمل کرد و این در حالی است که او به معنای واقعی برای بهبود کیفیت فنی تیم تلاش می‌کند. بازیکنان به کادر فنی اعتقاد کامل دارند و ما اطمینان داریم که می‌توانیم در بازی‌های بعد به بهترین شکل نتیجه بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

مهاجم ذوب‌آهن در ارتباط با بازی فردای تیمش مقابل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: فولاد تیم بسیار منسجمی است که خودش را در نیم فصل تقویت کرد. بازی سختی داریم ولی برای گرفتن امتیاز به اهواز خواهیم رفت.

انتهای پیام/

بوکس قهرمانی جوانان جهان| بوکسورهای کشورمان رقبای خود راشناختند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا