بازگشت ملی‌پوش کشتی به وزن سابقش

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عرفان الهی بعد از آن که در وزن ۷۰ کیلوگرم، قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان در اوفا روسیه شد، طبق چرخه انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی نروژ به مصاف امیرحسین مقصودی رفت و با شکست او به دوبنده تیم ملی در جهانی بزرگسالان رسید.

الهی که کشتی‌های قابل قبولی در نروژ گرفت، صرفاً به دلیل کم‌تجربگی از رسیدن به مدال جهانی بزرگسالان باز ماند. او که هنوز شرایط سنی حضور در تیم ملی جوانان را دارد، تصمیم گرفت برای اینکه وزن کم نکند در مسابقات قهرمان کشوری در وزن ۷۴ کیلوگرم شرکت کند که البته نتوانست در وزن جدید آنطور که باید و شاید مانند ۷۰ کیلوگرم درخشان ظاهر شود.

این کشتی‌گیر بار دیگر به وزن ۷۰ کیلوگرم بازگشته است و قصد دارد کار خود را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بزرگسالان در سال ۲۰۲۲ در وزن سابقش دنبال کند. البته این احتمال وجود دارد که عرفان الهی در رده سنی جوانان در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی بگیرد، اما در رده بزرگسالان مدعی ۷۰ کیلوگرم خواهد بود.

این در شرایطی است که امیرمحمد یزدانی در پایان مسابقات جهانی نروژ اعلام کرد که دیگر در ۶۵ کیلو کشتی نخواهد گرفت و به وزن بالاتر رفت. او بعد از سومی در مسابقات قهرمان کشوری، در جام یاشاردوغو در قامت یک کشتی‌گیر مدعی و کم‌اشتباه در وزن ۷۰ کیلوگرم ظاهر شد و این نوید رقابت جذاب و سنگینی را بین دو کشتی‌گیر مازندرانی خواهد داد.

انتهای پیام/

خدایی: امیدوارم کشتی نگرفتن بازنده‌ها بدعت نشود/ انتخاب 3 چهره جدید اتفاق خوبی برای کشتی بود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا