آغاز اکران آنلاین «آقای مدیر» از امشب/ بلاتکلیفی در مدیریت شهری معضل بزرگ شهر تهران

مستند «آقای مدیر» از تولیدات خانه مستند اکران آنلاین خود را پس از سه سال از امشب ۱۴ اسفندماه آغاز می‌کند.


به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی خانه مستند، «آقای مدیر» به کارگردانی علی نیکبخت و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی از امشب ۱۴ اسفندماه ساعت ۲۰ اکران آنلاین خود را در سایت خانه مستند آغاز می‌کند.


«آقای مدیر» از تولیدات خانه مستند است و به مشکلات عجیب و غریب شهر تهران در طی چندسال اخیر می‌پردازد آن هم مشکلاتی که به دلیل مسایل مختلف در سطوح مدیریتی، روز به روز بیشتر و پررنگ‌تر می شوند.


احمد شفیعی تهیه کننده «آقای مدیر» درباره این مستند می‌گوید: «مستند «آقای مدیر» تلنگری به مدیریت شهری تهران به مثابه یک کلان شهر است. مهم‌ترین معضل این شهر را پس از مطالعات و تحقیقات فراوان در بلاتکلیفی مدیریت شهری، تعارض منافع و بی‌توجهی مسئولان یافتیم و در این مستند نیز در صحبت با کارشناسان مختلف به برخی از مشکلات و معضلات کلانی پرداختیم که به نوعی مانند آتش زیر خاکستر هر لحظه امکان دارد فاجعه‌ای به وجود آورند.»


این تهیه‌کننده در پایان عنوان کرد: «این مستند پاییز سال ۱۳۹۷ تولید شد اما بنا به ملاحظاتی پخش آن امروز پس از سه سال به صورت آنلاین شروع می‌شود. امیدواریم این فیلم بتواند تاثیرگذار باشد و شاهد بهبود اوضاع مدیریتی این کلان شهر باشیم.»


در خلاصه این مستند اجتماعی آمده است: «غول عظیم تهران روزی ما را خواهد بلعید، اگر تهران بی‌مدیر باشد.»


عوامل این فیلم مستند عبارتند از تدوین‌گر: مهدی عبدالباقی، تصویربردار: محمدزمانی، صدابردار: محمد مهرجو، مدیر تولید: محمد علی شیخ ربیعی و دستیار کارگردان: محمدجواد امیرانی.

جای خالی میراث دیجیتال در تعریف ایکوم جهانی/ موزه دوباره تعریف شد
هم اکنون بخوانید


مستند «آقای مدیر» محصول سال ۹۷ خانه مستند است و از امشب ۱۴ اسفندماه اکران آنلاین خود را در سایت خانه مستند آغاز می‌کند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا