فتاحی: سؤال ما این است که چرا عدالت برای استقلال اجرا نمی‌شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید فتاحی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره اینکه باشگاه استقلال چه اقداماتی برای واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی و رفع مشکلات کرده است، اظهار داشت: این اتفاق در استقلال افتاده است و آقایان آجورلو و سمیعی مسئولیت را برعهده دارند. آنها یک ماهی است که کار را شروع کرده‌اند. بحث خصوصی‌سازی در تاریخ ۱۵ اسفند کلید می‌خورد تا ۱۰ درصد سهام باشگاه عرضه شود. در ادامه این واگذاری به ۵۰ درصد می‌رسد تا بحث مالکیت مشترک حل شود.

وی در مورد اعتراض باشگاه استقلال به برنامه مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه بیشتر بازی‌های استقلال زودتر از پرسپولیس برگزار شده است، گفت: استقلال در صدر جدول قرار دارد و هر بازی برای این تیم حکم فینال را دارد. در ماه‌های گذشته با سهیل مهدی (مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ) صحبت کردم و گفتم در نیم‌فصل اول به غیر از دربی در ۱۴ دیدار تیم استقلال در ۱۰ بازی زودتر از پرسپولیس به میدان رفت و پرسپولیس در چهار دیدار. ما خواستار این بودیم که عدالت برای هر دو تیم اجرا شود. زمانی که خودم در سازمان لیگ مسئولیت داشتم به غیر از دو هفته پایانی که همزمان برگزار می‌شد و دو بازی دربی، در ۲۶ هفته طوری برنامه‌ریزی می‌کردیم که مثلاً ۱۳ هفته استقلال زودتر بازی کند و ۱۳ هفته پرسپولیس. آن موقع کار سخت بود، چون هر دو تیم در آسیا حضور داشتند، بازی‌ها رفت و برگشت برگزار می‌شد و برنامه‌های تیم ملی نیز فشرده بود.

معاون باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: همین الان که استقلال قرار است در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با گل‌گهر سیرجان ساعت ۱۷:۳۰ در آزادی بازی کند، پرسپولیس در آبادان ساعت ۱۹:۳۰ با صنعت نفت بازی خواهد داشت. بحث ما کل فصل است نه اول و آخر آن. در زمان خودمان، طوری برنامه‌ریزی می‌کردم که پیش از شروع لیگ، برنامه ۳۰ هفته لیگ داده شود، آن موقع بازی‌ها برگزار نشده بود، ولی عدالت را اجرا می‌کردیم. بعد از دربی فصل جاری، از هفته بیست‌وچهارم تا بیست‌وهشتم پنج هفته باقی می‌ماند. در این هفته به‌عنوان میزبان و میهمان بعد از پرسپولیس بازی می‌کنیم، در مجموع فصل، باز هم پرسپولیس یک بازی بیشتر جلوتر از ما بازی کرده است.

جهاد تبیین خنثی‌کننده تهاجم ترکیبی دشمن است
هم اکنون بخوانید

فتاحی درباره اینکه شاید دیدار پرسپولیس با صنعت نفت آبادان به دلیل گرمای هوا در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: گرمای هوا برای تابستان و در مرداد و شهریور ماه است و اصلاً نمی‌تواند ملاک گرما باشد. سؤال ما این است که چرا عدالت برای استقلال اجرا نمی‌شود؟ اگر درخواست‌مان غیرمنطقی است، بگویند. خواسته ما قانونی است و می‌خواهیم عدالت اجرا شود.

وی در واکنش به این موضوع که چرا استقلال برای این مسئله بیانیه صادر کرده است، گفت: من مثال زدم و گفتم زمانی که رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ بودم، پیش از شروع مسابقات، برنامه ۳۰ هفته لیگ برتر را می‌دادیم. آن موقع نمی‌دانستم استقلال در صدر است یا پرسپولیس. ما ۱۵ روز پیش درخواست کرده بودیم و شخص حیدر بهاروند با این قضیه موافق بود و گفت اشتباه شده است. اگر بیانیه می‌دهیم به دلیل اجرای عدالت است. وقتی حرف‌مان را گوش نمی‌دهد و به نامه‌ها پاسخ نمی‌دهند مجبور به دادن بیانیه هستیم.

معاون باشگاه استقلال در مورد مشکلات این باشگاه برای برگزاری تمرینات تصریح کرد: بیشتر تیم‌های شهرستانی در تهران تمرین می‌کنند. ما زمین مجموعه آرارات را گرفتیم که خوب بود، ولی چون تمرینات به صورت مداوم برگزار شد، کیفیتش پایین آمد. مجموعه انقلاب را یک ماهی است تحویل گرفته‌ایم و ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر آماده می‌شود. زمین مرکز آموزش پزشکی دانشگاه آزاد را امروز گرفته‌ایم و امیدوارم باعث رضایت سرمربی استقلال شود. کمپ مرحوم حجازی هم در اختیار مدرسه فوتبال بود که قراردادش را لغو کردیم تا کارهای خاکبرداری آغاز شود. امسال ۲۰ اسفند چمن را می‌کاریم تا سال آینده زمین تمرین داشته باشیم.

مرفاوی: در بازی با استرالیا مستحق باخت نبودیم/ فرقی نمی‌کند با ازبکستان بازی کنیم یا عراق
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا