پاسخگویی به بیش از ۲۱ هزار درخواست از طریق دفتر ارتباطات مردمی و کارکنان

مشاور و رئیس دفتر فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پاسخگویی به بیش از ۲۱ هزار درخواست شهروندان و همکاران از طریق دفتر ارتباط مردمی و کارکنان و سامانه ۱۴۷ پلیس پایتخت خبرداد.


به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «رسول احمدی» با اشاره به اینکه پاسخگویی به مطالبات، درخواست و سئوالات شهروندان گرانقدر را برای خود لازم و ضروری می‌دانیم، بیان داشت: در ۱۱ ماهه سال جاری، تنها از طریق دفتر ارتباط مردمی و کارکنان و سامانه ۱۴۷ به بیش از ۲۱ هزار مورد درخواست کارکنان و شهروندان گرانقدر به صورت چهره به چهره و یا از طریق سامانه اداری رسیدگی شد. 


وی با اشاره به اینکه با توجه به تاکید سردار رحیمی رئیس پلیس محترم پایتخت امانتداری، سرعت و دقت، سرلوحه کار ما در پاسخگویی به درخواست شهروندان و همکارانمان است، عنوان داشت: سامانه ۱۴۷ بصورت تلفنی، مکتوب و حضوری درخواست همکاران را دریافت می‌کند که در سال جاری ۷۹۴ مورد پیام صوتی به این سامانه دریافت و اقدامات لازم در خصوص پیگیری و پاسخگویی به آن‌ها انجام شده است. 


سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه هیات رئیسه محترم و روسای پلیس‌های تخصصی همواره به صورت مستقیم پاسخگوی سئوالات و درخواست مردم و همچنین همکارانمان هستند، گفت: در سال جاری هیات رئیسه و روسای پلیس‌های تخصصی فاتب پاسخگوی بیش از ۱۰ هزار مورد درخواست همکاران و شهروندانی بودندکه با سامانه ۱۴۷ تماس گرفته بودند. 


رئیس دفتر و مشاور فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: سامانه‌های مختلفی از جمله سامانه ۱۹۷ و سامانه ۱۴۷ آماده دریافت و پاسخگویی به درخواست، سئوالات، پیشنهادات و… شهروندان گرامی و همچنین کارکنان محترم ناجا هستند ضمن اینکه همواره در مراسم مختلف، به صورت مستقیم و چهره به چهره پاسخگویی شهروندان می‌باشند. 

غاز پیشانی سفید بزرگ، مهمان دیگر زیستگاه‌های شرق استان تهران
هم اکنون بخوانید


وی با اشاره به اینکه به فرموده امام حسین علیه السلام درخواست مردم از شما در حقیقت نعمت الهی است که باید با برآورده کردن آن شکر گذار این نعمت و فرصت باشیم، افزود: پاسخگویی به مردم را بر خود لازم و تکلیف می‌دانیم و همه تلاش خود را بکار می‌بندیم تا بتوانیم با رعایت سه اصل امانتداری، سرعت و دقت پاسخگوی درخواست و مطالبات آنان باشیم. 


سرهنگ احمدی گفت: همه تلاش خود را بکار بسته‌ایم تا بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم و همکارانمان را از طریق دفتر ارتباطات مردمی و کارکنان بازکنیم و گوش شنوایی برای آنان باشیم.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا