تصویب بودجه یک دوازدهمی در صورت زمان‌بر شدن بخش هزینه‌ای/ در تلاشیم تا فردا بخش درآمدی را به اتمام برسانیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: در بخش هزینه‌ای اگر بتوانیم مانند امروز پیش برویم، قادر هستیم تا ۵ شنبه آینده بودجه را تمام کنیم و به شورای نگهبان ارسال کنیم و آن‌ها هم مهلت رسیدگی داشته باشند و بودجه تا قبل از پایان سال به دولت ابلاغ شود.


رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص روند بررسی بودجه و اینکه بررسی بودجه تا چه زمانی به طول خواهد انجامید؟، گفت: اگر ادامه کار مانند نوبت صبح امروز باشد که یک محدودیت برای پیشنهادات ایجاد شد و با توجه به اینکه کارشناسان شورای نگهبان همزمان با ما در حال مصوبات هستند و نظرات خود را ارائه می‌دهند؛ ما قادر خواهیم بود به راحتی بودجه را تا ۲۹ اسفند برای اجرا به دولت تحویل دهیم.


وی افزود: این در شرایطی است که کار مانند امروز پیش برود، اما با توجه به اینکه بیش از ۴۵۰۰ پیشنهاد برای بخش هزینه‌ای داریم، اگر به روند کار سرعت ندهیم، اتمام بررسی در موعد مقرر میسر نخواهد بود.


زارع همچنین عنوان کرد: اگر امروز در شیفت دوم بخش درآمدی به اتمام برسد، جلسه صحن دو شیفته خواهد بود و ما از غروب جلسه کمیسیون تلفیق را تشکیل می‌دهیم تا موارد ارجاعی را بررسی کرده و برای فردا آماده کنیم تا فردا هم به صورت دو شیفت به موضوعات باقی مانده رسیدگی شود، امیدوار هستیم که بتوانیم تا پایان کار فردا بخش درآمدی را به اتمام برسانیم و از شنبه وارد بخش هزینه‌ای شویم.


محدودیت تردد در بزرگراه چمران
هم اکنون بخوانید

 وی تصریح کرد: البته مواردی که از بخش درآمدی به کمیسیون برگشت داده شده بسیار مهم هستند و پیشنهادات فراوانی هم روی آن‌ها ثبت شده است.


سخنگوی کمیسیون تلفیق در پاسخ به اینکه «بررسی بخش هزینه‌ای چه میزان زمان خواهد می‌برد؟»، ابراز داشت: در بخش هزینه‌ای اگر بتوانیم مانند امروز پیش برویم، قادر هستیم تا ۵ شنبه آینده بودجه را تمام کنیم و به شورای نگهبان ارسال کنیم و آن‌ها هم مهلت رسیدگی داشته باشند و بودجه تا قبل از پایان سال به دولت ابلاغ شود.


وی عنوان کرد: اما اگر بخش هزینه‌ای بخواهد مانند بخش درآمدی زمان ببرد و طول بکشد، به نظرم حداقل مجبور به تصویب یک دوازدهم برای سال آینده خواهیم بود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا