هدایی: عملکرد خوبم را با کسب ۱۰ برد نشان دادم/ هدفم طلای بازی‌های کشورهای اسلامی است

امیرحسین هدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکردش در رقابت‌های انتخابی تیم ملی که با کسب عنوان نخست و دستیابی به پیراهن این تیم همراه بود، اظهار داشت: مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و پینگ‌پنگ‌بازان عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. با کمی مصدومیت و کسالت در این رقابت‌ها شرکت کردم. متاسفانه چند روز قبل از این مسابقات سرماخوردگی داشتم و زیر سِرُم هم بودم، اما ریکاوری خوبی انجام دادم و توانستم در همان مرحله نخست، تصاحب پیراهن تیم ملی را قطعی کنم.

وی با اشاره به تنها شکستش که در میانه رقابت‌ها و مقابل نیما عالمیان رقم خورد، ادامه داد: پیش از شروع مسابقات و با وجود شرایط سختی که داشتم، هدفم این بود که عضو تیم ملی در همان مرحله اول شوم. با این حال پس از باخت به نیما عالمیان فکرش را نمی‌کردم که او شکستی را تجربه کند. در انتخابی تیم ملی ۱۰ برد بدست آوردم و فکر می‌کنم این مسئله نشان می‌دهد که توانسته‌ام عملکرد خوبی به نمایش بگذارم.

ملی‌پوش تنیس روی میز درباره حضورش در بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی و مسابقات تیمی قهرمانی جهان گفت: بازی‌های کشورهای اسلامی از اهمیت زیادی برای مسئولان و همچنین خودم برخوردار است. هدفم این است که در این رویداد طلای انفرادی و همچنین دوبل را بدست بیاورم. در بازی‌های آسیایی نیز همه چیز بستگی به قرعه دارد. اگر با قرعه خوبی مواجه شوم، می‌توانم تا مراحل بالا نیز پیش بروم و حتی شانس مدال داشته باشم.

هدایی عنوان کرد: در پایان می‌خواهم از حمید احسانی مهر که پدرانه برای رشد من در تنیس روی میز تلاش کرد و هیئت استان تهران که فضای خوبی را به وجود آورد و سایر مسئولان تشکر کنم و امیدوارم با کسب نتایج خوب، پاسخ مناسبی به زحمات آنها بدهم.

لالیگا| رئالِ آنچلوتی بدون بنزما دربی مادرید را فتح کرد
هم اکنون بخوانید

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا