کلوپ: پیروزی برابر چلسی به معنای واقعی جنون‌آمیز بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از پیروزی ۱۱ به ۱۰ تیمش مقابل چلسی در ضربات پنالتی فینال جام اتحادیه انگلیس در دیداری که وقت‌های معمول و اضافه آن گلی دربرنداشت، گفت: به معنای واقعی جنون‌آمیز بود. انگار دو شیر به جنگ یکدیگر رفته بودند. آنها شروع بهتری داشتند اما به تدریج ما بهتر و بهتر شدیم. در آغاز نیمه دوم دوباره چلسی شروع بهتری داشت و ما هم مجدداً بر اوضاع مسلط شدیم. در زمین بازی همه خسته شده بودند و فقط می‌خواستند که بازی تمام شود. بعد هم ضربات پنالتی شد و یکی از تماشایی‌ترین رقابت‌های عمرم را دیدم.

وی افزود: اینگونه بردن واقعاً لذت دارد. در تمام طول مسیر رسیدن به قهرمانی اعضای تیم زحمت کشیدند و در این موفقیت سهیم بودند. این همان چیزی است که برای من بیشتر از همه ارزش دارد. (لیورپول در جام اتحادیه فصل جاری از ۳۲ بازیکن متفاوت استفاده کرد که می‌توانست ۳۳ نفر هم بشود اگر تیاگو آلکانتارا هنگام گرم کردن خودش قبل از بازی آسیب نمی‌دید).

پنالتی منجر به قهرمانی لیورپول را دروازه‌بان ذخیره این تیم کائومهین کلهر زد و به همین دلیل هم به صورت ویژه مورد تمجید کلوپ واقع شد. او گفت: حتی در فوتبال حرفه‌ای هم باید جایی برای ابراز احساسات باشد. کائومهین پسر جوانی است که شایسته بازی در تمام تورنمنت‌ها هست. من علاوه بر اینکه یک مربی‌ام یک انسان هم هستم. این بار بُعد انسانی‌ام پیروز شد و باعث شد اینگونه نسبت به او ابراز احساسات کنم و می‌دانم که او هم لیاقتش را دارد.

انتهای پیام/

اظهارنظر رئیس مرسدس درباره قرارداد با همیلتون
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 8 =

دکمه بازگشت به بالا