تجهیز ۴ پروژه بیمارستانی در بهبهان/ راه‌اندازی ۵۰۰ تخت بیمارستانی جدید

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بهبهان با اشاره به تجهیز ۴ پروژه بیمارستانی ولیعصر، شهیدزاده، زیدون و تشان توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، گفت: در مجموع ۵۰۰ تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت بیمارستان‌های این منطقه اضافه خواهد شد.


به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، رمضان احدی، با بیان اینکه تمامی تجهیزات بیمارستان ولیعصر بهبهان توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین شده است، افزود: در پیک پنجم کرونا تجهیز این بیمارستان در بهبهان همراه با تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان شهید زاده منجر شد تا این شهرستان مشکلاتی در زمینه تخت و اکسیژن نداشته باشد و فضای درمانی مناسب برای بیماران فراهم شود. 


وی با بیان اینکه بیمارستان‌های محلی زیدون و تشان نیز توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تجهیز و آماده بهره برداری اند، افزود: مجموعا ۴ پروژه بیمارستانی در بهبهان همزمان تجهیز شده‌اند که بیش از ۸۰ درصد تجهیزات این بیمارستان‌ها توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین شده است. 


رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بهبهان با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای ۵۸ خودرو در ماه گذشته در محور بهبهان- رامهرمز، تصریح کرد: تجهیزات و ملزومات پزشکی که هیات امنای صرفه جویی ارزی به ویژه در بخش ICU و NICU فراهم کرده بود منجر شد تا ارائه خدمات به مصدومان این حادثه نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود. 


احدی خاطرنشان کرد: تجهیز و راه اندازی بخش‌های مختلف بیمارستان‌های بهبهان توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی منجر شد تا خوشبختانه از لحاظ انجام خدمات پزشکی، تخصصی و فوق تخصصی به حدی برسیم که در دوران کرونا نیازی به اعزام بیماران به سایر استان‌های فارس، خوزستان و مرکز اهواز را نداشته باشیم. 

زنگ خطر موج جدید ویروس کرونا برای کودکان و نوجوانان
هم اکنون بخوانید


وی گفت: تجهیز بیمارستان ولیعصر بهبهان منجر شد تا در پیک پنجم کرونا بتوانیم روزانه بیماران زیادی را در بیمارستان ولیعصر پذیرش کنیم، بنابراین وجود تجهیزات تامین شده توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی منجر شده تا علاوه بر پاسخگویی به نیاز مردم بهبهان از مناطق اطراف نیز پذیرش بیمار داشته باشیم. 


رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بهبهان با اشاره به اینکه از اسفندماه سال ۹۸ و با تشخیص اولین سویه کرونا تاکنون، انواع تجهیزات سرمایه‌ای مقابله با این بیماری و همچنین کیت‌های تشخیصی کرونا از طریق هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تامین شده است، عنوان کرد: اقدامات هیات امنا منجر شده تا دانشکده علوم پزشکی بهبهان امکان ارائه خدمت به بیماران، در شهرستان‌های دیلم، گناوه و… را نیز فراهم کند و موجب افزایش رضایتمندی مردم این منطقه شود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا