رانگنیک: وقتی بازیکنان موقعیت هدر می‌دهند مربی چه کاری می‌تواند انجام دهد؟/ ۲ امتیاز یک بازی بسیار مهم را از دست دادیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد روز گذشته (شنبه) با قبول یک تساوی بدون گل خانگی برابر تیم واتفورد در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس، ضربه‌ای بزرگ به شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا زد. این تیم اگرچه هنوز در جدول چهارم است، اما با توجه به فاصله کم آرسنال و بازی‌های معوقه این تیم، احتمال سقوط شیاطین سرخ به رده‌های پایین‌تر بسیار زیاد است. یونایتد در حالی به میهمان قعرجدولی خود امتیاز داد که بیش از ۲۰ بار توپ را به سمت دروازه واتفورد شلیک کرد و چندین و چند موقعیت و حتی دروازه خالی را از دست داد.

رالف رانگنیک سرمربی شیاطین سرخ هم در مصاحبه پس از بازی‌اش از همین موضوع ابراز نارضایتی کرد و گفت: در نهایت تیمی برنده می‌شود که کارآمدتر بازی و از موقعیت‌هایش جلوی دروازه حریف بهتر استفاده کند. ما این کار را نکردیم و متأسفانه این اولین بارمان هم نیست.

این سرمربی آلمانی افزود: یک بار دیگر احساس می‌کنم دو امتیازی را که خیلی راحت می‌بایست کسب می‌کردیم، از دست دادیم. من فکر می‌کنم که ما به جز گلزنی همه کار کردیم. در هر دو نیمه بازی آنقدر خوب بودیم و موقعیت داشتیم که برنده شویم، اما نشدیم و مثل چند بازی قبلی که ضربات پایانی‌‌مان دقت کافی را نداشت، این بار هم به همین دلیل دو امتیاز یک بازی بسیار مهم را از دست دادیم. در نیمه اول چهار موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که در شرایط عادی برای زدن حداقل یک یا دو گل کافی است و در نیمه دوم هم داستان همین بود. وقتی اینطوری موقعیت هدر دهید نتیجه‌اش همین می‌شود.

لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی نمایندگان کره‌جنوبی و هنگ‌کنگ
هم اکنون بخوانید

کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنانی بود که یکی از بهترین موقعیت‌های گلزنی من‌یونایتد را از دست داد. رانگنیک در پاسخ به این سؤال که چرا ستارگان تیمش هم موقعیت‌ها را هدر می‌دهند، گفت: جواب دادن به این سؤال سخت است. شغل ما مربیان و سرمربیان این است که به تیم کمک کنیم به اندازه کافی موقعیت گلزنی بسازد. اگر ما  فقط دو سه موقعیت داشتیم، باید از خودمان می‌پرسیدیم که چگونه می‌شود موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم، اما فکر می‌کنم که تعداد موقعیت‌‌های مسلم گلزنی‌مان برای بردن یک بازی در این حد و اندازه کافی بود.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + شش =

دکمه بازگشت به بالا