توکلی: می‌خواهیم اولین شکست پرسپولیس در آزادی را رقم بزنیم

شاهین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و در بازی قبلی هم یک برد مهم را در اراک به دست آوردیم، آنهم در حالی که آلومینیوم در زمین خودش شکست نخورده بود. قبل از این بازی اقدام باشگاه آلومینیوم در تقدیر از من بسیار باارزش بود و به نوعی از این حرکت آنها غافلگیر شد. محبت مردم اراک و هواداران این تیم را فراموش نمی‌کنم.

وی درباره بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس که فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: پرسپولیس از لحاظ فنی یکی از بهترین تیم‌های لیگ است. آنها برای دور نشدن از کورس قهرمانی نیاز مبرمی به گرفتن سه امتیاز این بازی دارند، ولی هدف تیم ما هم چیزی جز برد نیست. ما آلومینیوم را در اراک شکست دادیم و حالا می‌خواهیم اولین شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را رقم بزنیم. آنها از شروع لیگ در بازی‌های خانگی شکست نخورده‌اند و امیدوارم مس اولین تیمی باشد که پرسپولیس را در خانه‌اش شکست می‌دهد.

مدافع مس یادآور شد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هدف تیم هم از ابتدای فصل کسب سهمیه نبود. با این حال تا اینجا خوب جلو آمده‌ایم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. با این روندی که داشتیم کسب سهمیه دور از دسترس نیست.

 

انتهای پیام/

لیگ برتر فوتبال| نبرد تیم‌های همسایه و نقشه نساجی برای خط تیره ذوب‌آهن
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا