آموزش ثبت نام حساب تجاری در واتساپ با شماره مجازی آمریکا

به گزارش برنا، امروزه بیشتر اپلیکیشن‌ها مخصوصاً انواع پیام‌رسان‌ها، نیاز به یک شماره تلفن دارند. عده‌ای نمی‌خواهند از شماره تلفن همراه خود برای استفاده از انواع پیام‌رسان مخصوصا واتس اپ استفاده کنند. حتی برای فعالیتی در خارج از کشور، می‌خواهند با شماره آن کشور، ارتباط خود را برقرار کنند. شماره مجازی برای این چنین مواقعی کاربرد دارد. با داشتن شماره‌های مجازی، به جای ثبت یک سیم کارت در پیام‌رسان‌ Whatsapp، می‌توان از چند شماره استفاده کرد و حساب‌های مختلفی داشت. حال برای اینکه بدانید چگونه می‌توان برای خرید شماره مجازی واتساپ اقدام کرد، با ما همراه باشید.


واتساپ تجاری چیست؟


 واتساپ تجاری (Whatsapp Business)، نرم‌افزار پیام‌رسان برای کسانی است که می‌خواهند با مشتریان خود در ارتباط باشند. همچنین با استفاده از این برنامه می‌توان به یک سری امکانات ویژه هم دسترسی داشت. طراحی و برخی از ویژگی‌های آن عینا شبیه به واتس اپ معمولی است؛ به عبارتی عکس، ویدئو و پیام را می‌توان به راحتی به مخاطبان ارسال کرد. برای Whatsapp Business دو نسخه تعریف شده است.


Whatsapp Business App


این نرم‌افزار را به صورت رایگان می‌توان دانلود و از امکانات آن استفاده کرد. استفاده از این اپلیکشین، برای درج اطلاعاتی مانند، آدرس شرکت، شماره تلفن و ایمیل کاربردی است. همچنین قابلیت‌هایی برای واتساپ تجاری تعریف شده که می‌توان تعداد پیام‌های ارسال و تحویل داده شده را بررسی کرد.


در هنگام کار با نرم‌افزار واتساپ بیزنس، مخاطب متوجه می‌شود که پیام دریافت شده یک پیام کاری و تجاری است. همچنین وجود قابلیت Quick Reply، باعث می‌شود تا صاحب کسب‌وکار، یک سری پیام‌هایی را از قبل آماده کرده و در موقعیت‌های مناسب آن را به سرعت برای مخاطبان خود ارسال نماید. با این پیام‌رسان، قادر خواهید بود مکالمات و گفت‌وگوهای خود را طبقه‌بندی کنید. همچنین اجازه مدیریت آن‌ها را به صورت جداگانه خواهید داشت.


واتساپ تجاری همانند واتس اپ معمولی، به صورت آنلاین از صفحه وب مربوط به Whatsapp قابل دسترسی است. برای اینکه هم از یک واتساپ معمولی استفاده کنید و در کنار آن واتساپ بیزینس را برای کسب‌وکار خود داشته باشید، به دو سیم کارت نیاز خواهید داشت و استفاده هم‌زمان از یک شماره برای این دو پیام‌رسان وجود ندارد.؛ از این رو برای اینکه هزینه اضافی برای سیم کارت دوم پرداخت نکنید، می‌توانید با خرید شماره مجازی واتساپ به راحتی با کد هر کشوری، یک حساب برای خود ایجاد کنید.


Whatsapp Business API


دومین نسخه، نرم‌افزار Whatsapp Business API نام دارد. از لحاظ طراحی لگو، در لگوی این برنامه، حرف B در کلمه Business دیده نمی‌شود و به جای آن یک چرخ‌دنده قرار گرفته است. این اپلیکشین برای کسب‌وکارهای بزرگ طراحی شده و برای مشاغل کوچک نمی‌توان از این برنامه استفاده کرد. از دیگر تفاوت‌های آن، رایگان نبودن نصب این برنامه است و برای هر پیام، باید مبلغی برحسب دلار پرداخت شود.


چگونه می‌توان یک حساب واتساپ تجاری داشت؟


همان طور که قبلا گفته شد، برای داشتن اکانت در واتساپ بیزینس، باید یک شماره تلفن مجزا داشته باشید. ایجاد حساب در واتساپ تجاری مشابه واتس اپ معمولی است. پس از دانلود و نصب، برنامه را اجرا کرده و گزینه Agree and Continue را انتخاب می‌نمایید.


در گام بعدی، شماره تلفن همراه خود را ثبت نموده و گزینه Next را برای رفتن به مرحله بعد لمس کنید. با وارد کردن شماره، یک پیام حاوی کد ۶ رقمی ارسال شده از طرف واتساپ تجاری دریافت خواهید کرد. با وارد کردن آن و زدن گزینه ادامه، از شما نام شرکت و کسب‌وکارتان درخواست خواهد شد. مانند واتس اپ معمولی می‌توانید یک عکس برای پروفایل خود انتخاب کنید. در نهایت با تایید قوانین، شما صاحب یک اکانت واتساپ تجاری خواهید شد.

۳۵ مصدوم و سه کشته؛ تلفات اعلام شده سانحه قطار زاهدان-تهران
هم اکنون بخوانید


خرید شماره مجازی چه کمکی به ما می‌کند؟


در بعضی مواقع افراد، علاقه‌مند به داشتن شماره مجازی هستند تا از شماره اصلی و واقعی خود به دلایلی استفاده نکنند. البته اگر نمی‌خواهید چند سیمکارت داشته باشید، ایجاد شماره‌های مجازی هم راه حل مناسبی است و می‌توان به صورت هم‌زمان در شبکه‌های اجتماعی، اکانت‌های مختلفی داشت. روش‌های مختلفی برای ایجاد شماره‌های مجازی وجود دارد.


همچنین در بعضی مواقع به نرم‌افزارها و سایت‌هایی نیاز دارید که متأسفانه به هنگام ثبت نام در آن‌ها و ایجاد حساب کاربری، برای کشور ایران تحریم هستند. در این مواقع خرید یک شماره مجازی، روشی کارآمد خواهد بود و با داشتن هر شماره مجازی مخصوص هر کشوری، می‌توانید به راحتی به برنامه مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.


از طرفی از این موضوع آگاه هستید که به هنگام ارتباط با فرد ساکن کشورهای دیگر، تماس و حتی ارسال پیام از طریق سیم کارت‌های ایرانی هزینه‌های گزافی در پی خواهد داشت؛ از این رو برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی، شماره مجازی شما را در این زمینه یاری خواهد کرد.


گاهی اوقات همان طور که گفته شد، به هنگام از استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان تجاری مانند Whatsapp Bussiness، برای کسب‌وکار خود با شرکای خارجی، شاید نخواهید که کسی متوجه شماره ایرانی شما شود؛ بنابراین، استفاده از شماره‌های مجازی، یکی از گزینه‌های پیشنهادی خواهد بود.


چگونه می‌توان یک شماره مجازی واتساپ ساخت؟


برای خرید شماره مجازی واتساپ، چه ترفندی را می‌توانیم به کار ببریم؟ برای این کار، اپلیکیشن‌های مختلفی تعریف شده است. البته بعضی از این نرم‌افزارها در کشور ما به دلیل وجود تحریم، در دسترس نیستند؛ ولی می‌توان با یک سری از روش‌ها، به طریقی از این ممنوعیت عبور کرد. البته گفتنی است که در کنار این نرم‌افزارها، سایت‌هایی نیز برای ایجاد شماره مجازی وجود دارند، که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.


واتس اپ + وریفای حساب صرافی بایننس + نقد کردن دلار پی پال


نرم‌افزار Groove IP


یکی از روش‌های خرید شماره مجازی آمریکا، استفاده از نرم‌افزار Groove IP است. نکته مهم اینکه، این برنامه پولی بوده و برای داشتن حساب کاربری باید هزینه پرداخت کرد.


نرم‌افزار Text-Plus


با این نرم‌افزار می‌توانید به یک شماره مجازی آمریکا به آسانی دسترسی داشته باشید. همانند دیگر نرم‌افزارها، با ایجاد حساب کاربری به صورت رایگان از شماره‌ای که در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید برای ساخت اکانت Whatsapp Business استفاده کنید.


نرم‌افزار Textme


با استفاده از نرم‌افزار Textme، به راحتی می‌توان با یک آی پی آمریکایی، حساب واتساپ تجاری ایجاد کرد. همانند همه اپلیکیشن‌ها، این برنامه را ابتدا دانلود کرده و بعد از باز کردن آن، با گزینه‌ای تحت عنوان Create an account مواجه می‌شوید. البته قبل از کار، باید به یک وی پی ان با آی پی آمریکا وصل شد. با انتخاب این گزینه، برنامه یک سری شماره را به شما نشان خواهد داد.


کد مربوط به کشور آمریکا +۱ است و با انتخاب شماره‌ای که با پیش‌شماره ۱ شروع می‌شود، می‌توانید به IP آمریکا متصل شوید. سپس یک سری مشخصات از قبیل ایمیل، پسورد و محدوده سنی از شما درخواست می‌شود. پس از وارد کردن کد دریافت شده، یک شماره مجازی آمریکایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با این شماره به راحتی می‌توانید برای واتساپ تجاری حساب باز کنید.


نرم‌افزار Free Conference Call


برای خرید شماره مجازی آمریکا، نرم‌افزار Free Conference Call، می‌تواند یک شماره مجازی رایگان برای شما ایجاد کند. پس از نصب از شما می‌خواهد که یک حساب باز کنید. مشخصاتی مانند ایمیل و رمز عبور را برای ساخت اکانت باید وارد کنید. اغلب در این گونه موارد از ایمیل واقعی استفاده نمی‌کنند. با ایجاد حساب، شماره‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای ساخت حساب واتساپ تجاری، این شماره را با کد ۱ در Whatsapp وارد کنید.

نسخه ویژه کودکان اپلیکیشن اینستاگرام ساخته می‌شود
هم اکنون بخوانید


نرم‌افزار Primo


این نرم‌افزار شما را در خرید شماره مجازی آمریکا یاری می‌کند. پس از دانلود و نصب و اجازه دسترسی، گزینه Sign Up را بزنید. با انتخاب این گزینه، آی‌دی، ایمیل و رمز عبوری را از شما درخواست خواهد کرد. با وارد کردن این موارد و موافقت با قوانین، یک شماره‌ای با کد آمریکا برای شما ظاهر خواهد شد. حال، همه چیز برای ساخت حساب واتساپ تجاری مهیا است.


نرم‌افزار ۲ndline


برنامه ۲ndline می‌تواند یک شماره مجازی آمریکا و کانادا برای شما بسازد. بعد از مرحله دانلود و نصب، می‌توانید به راحتی با وارد کردن آی دی و پسورد یک اکانت برای خود داشته باشید. این اکانت به شما اجازه دریافت شماری مجازی با کد آمریکا را خواهد داد.


نرم‌افزار Numero eSIM


نرم‌افزار Numero eSIM یک اپلیکیشن VoIP است که به صورت رایگان، شماره مجازی آمریکا را برای داشتن حساب واتساپ تجاری در اختیارتان قرار می‌دهد. نرم‌افزار را دانلود و نصب نمایید. شماره خود را برای ایجاد اکانت و اجازه به دسترسی‌های گوشی همراه، وارد کنید. بعد از این مرحله می‌توانید یک شماره مجازی با کد آمریکا داشته باشید.


سایت Receive-SMS.com


این سایت امکان ساخت شماره مجازی حدود ۹ کشور را برای شما فراهم می‌کند. از بین این کشورها، خرید شماره مجازی آمریکا نیز از این سایت ممکن است.


سایت Recievefreesms.com


این سایت با کد ۱۴ کشور مختلف، شماره‌های مجازی را در اختیارتان خواهد گذاشت. شماره مجازی آمریکا نیز بین کشورها دیده می‌شود. با داشتن این شماره به راحتی Whatsapp Bussines خود را راه‌اندازی نمایید.


سایت hs3x.com


سایت hs3x.com، یکی از سایت‌هایی است که فقط شماره مجازی آمریکا را می‌سازد و در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


واتس اپ + وریفای حساب صرافی بایننس + نقد کردن دلار پی پال


خرید شماره مجازی معتبر از آریاپی


در بیشتر مواقع، برای دسترسی به پیام‌رسان‌های مختلف، باید چند اکانت داشت و برای داشتن چند اکانت، نیاز به خریداری سیمکارت‌های مختلف است. برای اینکه هزینه اضافی در خرید سیمکارت پرداخت نکنید، داشتن شماره‌های مجازی بهترین راه حل است. واتس اپ، از جمله اپلیکیشن‌هایی به شمار می‌رود که در دو نوع معمولی و تجاری طراحی شده است. برای استفاده از این دو برنامه نمی‌توان به صورت هم‌زمان با یک شماره اکانت ایجاد کرد؛ بنابراین با خرید شماره مجازی واتساپ به آسانی دسترسی به این دو برنامه به صورت هم‌زمان امکان‌پذیر خواهد بود. خرید شماره مجازی با کد هر کشوری را می‌توان انجام داد. آریاپی مرجعی معتبر و مطمئن برای انتخاب و خرید انواع شماره مجازی کشورهای مختلف است. کارشناسان خبره و کارآزموده این مجموعه خدمات ارزی گسترده‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند؛ پس در صورت نیاز به وبسایت آریاپی مراجعه کرده و یا با کارشناسان آن تماس حاصل فرمایید.


شما همچنین میتوانید با ثبت نام در سایت آریاپی از دیگر خدمات مهم دیگر این وبسایت مثل وریفای حساب صرافی بایننس ، وریفای حساب پی پال ، نقد کردن دلار پی پال و درامد ارزی ، خرید و فروش ارز دیجیتال و … بهره مند شوید.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا