لیگ برتر انگلیس| شکست تاتنهام و پیروزی ۶ گله لیورپول در بازی‌های معوقه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته (چهارشنبه) سه بازی معوقه از هفته‌های پیشین لیگ برتر انگلیس برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های فوتبال تاتنهام و لیورپول به میدان رفتند.

تیم فوتبال تاتنهام در دیداری خارج از خانه از هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، به مصاف برنلی تیم ماقبل آخر جدول رده‌بندی مسابقات رفت و این بازی را برخلاف انتظار با نتیجه یک بر صفر به میزبان خود واگذار کرد. بن می در دقیقه ۷۱ تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا تیم تحت هدایت آنتونیو کونته که در ابتدای هفته جاری توانسته بود منچسترسیتی صدرنشین را شکست دهد، این بار به تیمی از پایین جدول ببازد.

با این نتیجه تاتنهام که ۲۴ بازی انجام داده و هنوز دو بازی معوقه دیگر دارد، با ۳۹ امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند. تیم برنلی اما با سه امتیاز این برد خانگی، ۲۰ امتیازی شد و به رده هجدهم جدول صعود کرد.

در بازی همزمان تیم فوتبال کریستال پالاس در دیداری معوقه از هفته هجدهم با نتیجه ۴ بر یک میزبان پایین جدولی خود واتفورد را شکست داد. ژان فیلیپ ماتتا در دقیقه ۱۵، کانر گالاگر در دقیقه ۴۲ و ویلفرد زاها در دقایق ۸۵ و ۹۰ گل‌های کریستال پالاس را به ثمر رساندند و موسی سیسوکو در دقیقه ۱۸ تنها گل واتفورد را زد. کریستال پالاس با این نتیجه ۲۹ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد. واتفورد اما با قبول هفدهمین شکست فصلش با ۱۸ امتیاز به رده نوزدهم سقوط کرد.

دقایقی پس از این دو بازی، تیم فوتبال لیورپول در بازی معوقه خود از هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس، پذیرای لیدزیونایتد بود و تیم تحت هدایت مارچلو بیلسا را با نتیجه ۶ بر صفر در هم کوبید.

ستاره تراکتور ارزان‌تر از بُنجل‌های لیگ!
هم اکنون بخوانید

محمد صلاح دو بار از روی نقطه پنالتی در دقایق ۱۵ و ۳۵، جوئل ماتیپ در دقیقه ۳۰ و سادیو مانه دو بار در دقایق  ۸۰ و ۹۰ و فیرجیل فن‌دایک در دقیقه ۳+۹۰ گل‌های لیورپول رده دومی را به ثمر رساندند تا این تیم ۶۰ امتیازی شده و فاصله‌اش را با منچسترسیتی صدرنشین به سه امتیاز کاهش دهد. لیدزیونایتد هم با ۲۳ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول باقی ماند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا