سیمئونه: منچستریونایتد فقط یک موقعیت داشت و همان را هم گل کرد/ نتیجه بازی به سود آنها نیست

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید شب گذشته (چهارشنبه) پس از تساوی خانگی یک – یک شاگردانش برابر منچستریونایتد در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت: در بازی که تیم ما تیم برتر میدان بود و عملکرد خوبی داشت، منچستریونایتد فقط یک موقعیت ساخت و همان را هم به گل تبدیل کرد. من واقعآً از عملکرد تیمم راضی‌ام. ما به اندازه کافی برای بردن بازی تلاش کردیم و این تنها چیزی بودن که به خاطرش به میدان آمده بودیم.

سیمئونه افزود: عملکرد تیمی و کار گروهی ما عالی بود. روحیه تیم و پرس از بالای ما بسیار خوب بود. در حقیقت زیادی تیم ما جنبه‌های مثبت فراوانی داشت. من واقعاً از شیوه جنگیدن و رقابت کردن تیمم خوشم آمد و معتقدم که باید به همین شیوه به کارمان ادامه دهیم.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو افزود: ما در این بازی تقریباً هر کاری که می‌شد انجام دادیم و کارمان هم بسیار خوب بود. شاید شما فکر کنید که نتیجه به نفع حریف رقم خورده اما با لغو قانون گل زده در خانه حریف، واقعیت چیز دیگری است. در بازی برگشت کافی است که بسیاری از کارهایی که در این بازی انجام دادیم را تکرار کنیم.

سیمئونه در پایان در تمجید از ژوائو فلیکس که با ضربه سر شیرجه‌ای تماشایی‌اش دروازه شیاطین سرخ را در دقیقه ششم بازی باز کرد، اظهار داشت: حرکتش استثنایی بود. گل او صحنه‌ای به یاد ماندنی را برای این بازی ساخت. زمانبندی‌اش برای شیرجه و قدرت ضربه سرش عالی بود. البته سانتر رنان لودی که متخصص این نوع ارسال‌ها است هم عالی بود.

لیگ برتر فوتبال| جنگ سپاهان و پرسپولیس در زمین بی‌طرف/ مجیدی و نکونام دوباره به هم رسیدند
هم اکنون بخوانید

بازی برگشت تیم‌های منچستریونایتد برابر اتلتیکومادرید روز سه‌شنبه ۲۴ اسفند در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا