ورود دادستانی تهران به ساماندهی وضعیت میدان میوه و تره‌بار بعثت

سرپرست دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم پزشکی، دارویی و بهداشتی تهران بر لزوم توجه به حقوق مصرف کنندگان در ارائه و توزیع مواد غذایی تاکید کرد.


به گزارش ایلنا، المیرا نقی‌زاده در حاشیه بازدید از غرف آبزیان میدان میوه و تره‌بار بعثت تهران گفت: دادسرای ناحیه ۲۶ تهران در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی مبنی بر توجه ویژه به حقوق مصرف کنندگان، ارائه و توزیع مواد غذایی سالم به شهروندان و رعایت مقررات بهداشتی با توجه به شرایط بیماری کرونا و پیگیری حقوق عامه، ساماندهی غرف آبزیان میدان میوه و تره‌بار بعثت را در دستورکار خود قرار داده است.


وی با اشاره به مطالبات مردمی پیرامون مسایل بهداشتی میدان میوه و تره بار بعثت اظهار داشت: حسب گزارش‌های واصله از ادارات متولی و درخواست‌های مردمی مبنی بر ساماندهی وضعیت نامطلوب ارائه خدمات در این غرف، این دادسرا پس از مذاکرات متعدد با متولیان امر از جمله مرکز بهداشت شرق تهران، دستورات لازم را برای ساماندهی مرکز مزبور از حیث رعایت مقررات بهداشت فردی، جمعی، محیط و حرفه‌ای را صادر کرده است.


سرپرست دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم پزشکی، دارویی و بهداشتی تهران ادامه داد: بر این اساس در راستای اجرای این دستورات و با پیگیری مرکز بهداشت شرق تهران، اقداماتی از جمله ساماندهی و تعویض کامل لوله کشی آب، فاضلاب، گاز، تابلوهای برق، سنگ کاری و بازسازی کف سالن‌ها، رنگ‌آمیزی سقف غرف، تخریب و بازسازی دیوار و کف غرفه‌ها انجام شد.


به گفته نقی‌زاده، در راستای نگهداری صحیح مواد پروتئینی نیز موضوعاتی مطرح که اقدامات خوبی نیز در این رابطه صورت پذیرفت.

ارز ارزان شد
هم اکنون بخوانید


وی افزود: در حال حاضر وضعیت بهداشتی بسیار مطلوبی در مجموعه مذکور حاکم است که از مرکز بهداشت شرق تهران به لحاظ حساسیت نسبت به سلامت عموم جامعه و ارائه طرح‌های عملیاتی و هماهنگی با سازمان‌های مسئول قدر دانی می‌شود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا