فروزان: کمر گل‌گهر را شکستند؛ مردم سیرجان چه گناهی کردند؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ محسن فروزان پس از تساوی یک – یک گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس اظهار داشت: کمر تیم ما را شکستند، هفت امتیاز از ما کسر کردند و پنالتی ما را نمی‌گیرند. پرسپولیس هم با دست گل زد. مردم سیرجان و تیم گل‌گهر چه گناهی کردند؟ هر تیمی جای ما بود، به انتهای جدول می‌رفت. چقدر تیم ما را تضعیف می‌کنند؟ این بازی را باید می‌بردیم. نتیجه دیدارهای بزرگ با همین جزئیات تعیین می‌شود.

وی در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی گفته توپ به دست مهاجم پرسپولیس برخورد نکرده است، تصریح کرد: معلوم است که سرمربی حریف می‌گوید خطا نبوده است. ۱۰ نفر به داور می‌گوییم توپ را با دست زد. پیروزی حق ما بود و به مجموعه تیم خسته نباشید می‌گویم. لیاقت سه امتیاز را داشتیم، اما داور این سه امتیاز را از ما گرفت. اگر پنالتی ما را می‌گرفتند، سه امتیاز را کسب می‌کردیم.

دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه امسال همه بلاها را بر سر هواداران این تیم آورده‌اند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا هر وقت از داوری صحبت می‌کنیم، بازیکنان و مربیان را محروم می‌کنند. ۱۶ تیم می‌گویند داوری مشکل دارد. از داوران خواهش می‌کنم مراعات تیم‌های شهرستانی را بکنند.

فروزان درباره خوش و بش خود با رامین رضاییان گفت: رامین از زمان حضورم در تیم ملی رفیق من بوده و بسیار باکیفیت است. او می‌توانست بیشتر از این پیشرفت کند. رضاییان برخی کُری‌ها را می‌خواند که آنهم مهم نیست و جذابیت فوتبال به همین کُری‌هاست.

انتهای پیام/

کعبی: امیدوارم عنایتی به وضعیت نفت مسجدسلیمان سر و سامان بدهد/ به ناحق از تیم کنار گذاشته شده بودیم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا