تکمیل پروژه تصفیه‌خانه آب در ندامتگاه زنان استان تهران/ اعطای مرخصی به بیش از سه هزار نفر از زندانیان واجدالشرایط

مدیرکل سازمان زندان‌های استان تهران صبح امروز با حضور در زندان زنان از این محل بازدید کرد.


به گزارش ایلنا، حشمت‌الله حیات‌الغیب در این بازدید با حضور در بخش تصفیه‌خانه، تغییرات اعمال شده در این بخش به منظور ارتقای کیفیت آب مصرفی زندان را بررسی کرد.


وی ضمن سرکشی از ندامتگاه این زندان به گفت‌وگو با برخی از زندانیان پرداخت.


مدیرکل سازمان زندان‌های استان تهران در حاشیه این بازدید گفت: در پی بازدید اخیر رئیس سازمان زندان‌های کشور از زندان زنان و مهلت دو هفته‌ای وی مبنی بر رسیدگی به مشکلات موجود در تصفیه‌خانه زندان زنان، بخش تصفیه‌خانه آب زندان برای ارتقای کیفیت آب مصرفی زندانیان، با نصب دستگاه‌های جدید ارتقاء یافت.


حیات‌الغیب ادامه داد: طی چند روز اخیر حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای تصفیه کننده RO “آب تصفیه شده” و همچنین بحث تاسیساتی آب گرم و سیستم گرمایشی زندان، هزینه اعمال شد.


وی با بیان اینکه تمام بخش‌های زندان زنان تهران مورد بازسازی و بسازی قرار گرفته است، اظهار داشت: با توجه به بحث انتشار ویروس کووید ۱۹ در کشور، در بحث بهداشت و درمان اقدامات قابل توجهی برای تامین سلامتی زندانیان انجام شده است.


به گفته مدیرکل زندان‌های استان تهران، با توجه به بخشنامه رییس قوه قضاییه در رابطه با اعطای مرخصی در اعیاد شعبانیه و رجبیه، تا به امروز با همکاری مراجع قضایی به بیش از سه هزار نفر از زندانیان واجدالشرایط استان، مرخصی اعطا شد.


حیات‌الغیب افزود: ۱۱۹ نفر از افراد مرخصی رفته، مددجوی زن هستند.

عزیزی: آغاز فساد ستیزی از خود دستگاه قضا کاری ارزشمند بود
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا