تراویتسا: ۵ سال است که می‌شنویم ماه آینده پولمان را می‌گیریم/ قول‌هایی داده می‌شود ولی کسی روی حرفش نمی‌ایستد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسئولان شورای شهر ارومیه و تیم شهرداری این شهر برای استفاده از سهمیه میزبانی خود در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، مجبور شدند فکری جدی برای تسویه حساب با کادر فنی و بازیکنان خارجی خود که از سال ۲۰۱۵ بر گردن این مجموعه است، بیندیشند. این تدابیر که هنوز در حد حرف باقی مانده در دقیقه ۹۰ و پس از تهدیدها و اولتیماتوم‌های نه چندان مسئولانه فدراسیون به تصویب رسیده است.

دراگان تراویتسا، پاسور پیشین تیم شهرداری ارومیه و تیم ملی والیبال ایتالیا به شدت در مورد وصول طلبش از باشگاه شهرداری ارومیه طی یک ماه آینده، بدبین است.

پاسور پیشین تیم شهرداری ارومیه در این مورد گفت: تیم شهرداری ارومیه برای اینکه بتواند میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را برای خود محفوظ داشته باشد باید طلب ما را پرداخت کند. من به شدت در این مورد بدبین هستم چون باوجود تاکید رئیس فدراسیون والیبال ایران، هنوز هیچ تماسی با من، پدرم و یا وکیل ما گرفته نشده است.

دراگان تراویتسا ادامه داد: هنوز هیچ مذاکره‌ای آغاز نشده است. ما حدود ۵ سال است که می‌شنویم ماه آینده پولمان را می‌گیریم. اغلب قول‌هایی داده می‌شود ولی کسی روی حرفش نمی‌ایستد. شاید آنها پول ما بدهند ولی تا امروز هیچ اقدام عملی انجام نشده تا نشان دهد اراده‌ای برای پرداخت آن وجود دارد.

تیم شهرداری ارومیه به دلیل تحریم‌های فدراسیون جهانی والیبال از سال ۲۰۱۸ از هر گونه فعالیت بین‌المللی محروم است.

انتهای پیام/

هندبال قهرمانی جهان| نخستین بُرد قطر چندملیتی/ پیروزی میلیمتری آلمان
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا