علیزاده: نباید فشار نامعقولی به مس رفسنجان وارد شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم فوتبال مس رفسنجان، علی علیزاده درباره نتایج بسیار خوب این تیم در لیگ برتر گفت: خدا را شکر می‌کنم که مس به واسطه ارائه بازی‌های زیبا، پُرگل و تماشاگرپسند، در کنار نتایج بسیار خوبی که گرفته، خودش را برای دومین فصل متوالی به‌عنوان شگفتی‌ساز و پدیده لیگ برتر معرفی کرده است. ما به این تیم، کا‌در فنی و بازیکنانش افتخار می‌کنیم و از اینکه توانسته‌اند نام شرکت صنایع ملی مس و شهر رفسنجان را در سطح اول فوتبال کشور مطرح کنند، از آنها ممنونیم.

 

وی با اشاره به توقعات و انتظاراتی که از این تیم به واسطه عملکردش در این دو فصل ایجاد شده است، تصریح کرد: خیلی خوب است که حالا تمام ایران از مس رفسنجان به‌عنوان یک تیم قدرتمند و باشخصیت یاد می‌کنند. خیلی هم خوب است که تیم ما به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شناخته می‌شود، اما یادمان نرود که این باشگاه دومین سال حضور خود را در لیگ برتر سپری می‌کند و به هیچ عنوان نباید فشار غیرمعقولی به مجموعه این تیم وارد شود.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان با بیان اینکه باشگاه هنوز مشکلات زیادی در بخش سخت‌افزاری دارد،‌ اظهار داشت: با وجود تمام کاستی‌ها،‌ در کنار مدیرعامل باشگاه و حمایت‌های شرکت صنایع ملی مس، با تمام توان برای کسب مجوز حرفه‌ای AFC شبانه‌روز تلاش خواهم کرد. می‌خواهیم از نظر ساختار، باشگاهی و سخت‌افزاری هم پا به پای تیم‌مان و نتایج فوق‌العا‌ده‌اش حرکت کنیم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

ناگلسمان: حالا با خیالی آسوده‌تر به کارمان ادامه می‌دهیم
هم اکنون بخوانید

 

علیزاده خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که یک سرمربی جوان و موفق و یک تیم یکدل و یکدست داریم. با تمام وجود در کنار آنها هستیم. فقط از آنها می‌خواهیم کنار یکدیگر باشند و در هر بازی بدون استرس و فشار، کیفیت و لیاقت خودشان را ثابت کنند. هیچ توقع غیرمنطقی هم از این تیم وجود ندارد. امیدوارم این تیم یکدل تا پایان لیگ بتواند به مسیر موفقیت‌آمیزش‌ ادامه بدهد و باعث خوشحالی مردم عزیز شهر رفسنجان شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا