الوفاق: اعلام حضور موساد در بحرین، فاجعه است

جمعیت ملی‌اسلامی الوفاق بحرین اظهارات معاون وزیر خارجه بحرین درباره حضور موساد در این کشور را فاجعه‌ای برای آن و امری خطرناک توصیف کرد.


به گزارش ایلنا به نقل از شفقنا، جمعیت ملی‌اسلامی الوفاق بحرین اظهارات معاون وزیر خارجه بحرین درباره حضور موساد در این کشور را فاجعه‌ای برای آن و امری خطرناک توصیف کرد.


جمعیت الوفاق به اظهارات «عبدالله بن احمد آل خلیفه» معاون وزیر خارجه بحرین درباره حضور موساد در این کشور واکنش نشان داد و گفت که این اظهارات فاجعه است و بحرین را به مکانی ناامن و بی‌ثبات ایجاد تنش در منطقه تبدیل می‌کند.


این جمعیت در بیانیه خود آورده است که اظهارات ‌عبدالله بن احمد آل خلیفه، اظهاراتی ناشی از تفکرات فاجعه‌آمیز و ساده‌لوحانه‌ای است که از مرزهای دیپلماسی عبور کرده و آشکارا اعلام می‌کند که سرویس اطلاعات (جاسوسی) رژیم صهیونیستی در داخل بحرین فعال است.


این بیانیه تصریح کرد که این سخنان آل خلیفه بیانگر سطح بی‌مسئولیتی و در معرض خطر قرار دادن امنیت بحرین و تبدیل آن به مکانی ناامن، بی‌ثبات و ایجاد تنش در منطقه است و این‌ها اقداماتی است که هرگز از خردمندان، صاحبان عربیت، وجدان و انسانیت سر نمی‌زند.


انتهای پیام/

قاسمی: هیچ قطعنامه‌ای برنامه موشکی و یا آزمایش‌های موشکی ایران را ممنوع نکرده است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا